Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

He-man

Startat av Mysan, 8 januari 2008 kl. 10:43:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mysan

Mysan

ingen som känner igen rösterna till christers ljudklipp? 

Elios

Tror att jag bara har sätt Peter Wanngrens He-Man bland dem gamla avsnitten. Då jag har tre videor som innehåller dem gamla avsnitten.
Är nyfiken på hur Fredrik Dolk var som He-Man och Staffan Hallerstam.
Bra så nu minns jag dock inte riktigt vem det var som spelade Skeletor!?
Men även någon Bo Maniette spelade.

Elios

Vart kan man få tag i fler av dem gamla klassikerna?^^

gstone

Rösterna i den nya tecknad He-Man serien för Netflix  gjord Kevin Smith avslöjades idag ! :D

Här är listan !

https://www.slashfilm.com/masters-of-the-universe-netflix-series-cast/
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

jimstrom

Ser ut att vara ett fantastiskt cast.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

Elios

Har Mark Hamill spelat Skeletor förut eller jag kanske bara råkar blanda ihop han och Jokern?  ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet 17 februari 2020 kl. 07:25:12
Har Mark Hamill spelat Skeletor förut eller jag kanske bara råkar blanda ihop han och Jokern?  ::)

Nej. Trior alltid han spelats av Alan Oppenheimer förut. Utom i Dolph Lundgren filmen. Där Frank Langella spelade rollen.

jimstrom

Alan Oppenheimer spelade skeletor i Filmations He-man And the Masters of the unierse och i Spinn-offen She-Ra the Princess of Power.

Campbell Lane spelade dock Skeletor i Filmations kortlivade uppföljare The New Adventures of He-man

och Brian Dobson tog över karaktären i rebooten från 2002

Så nej Mark Hamill har inte gjort Skeletor tidigare.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

Citat från: jimstrom skrivet 18 februari 2020 kl. 16:12:08
Alan Oppenheimer spelade skeletor i Filmations He-man And the Masters of the unierse och i Spinn-offen She-Ra the Princess of Power.

Campbell Lane spelade dock Skeletor i Filmations kortlivade uppföljare The New Adventures of He-man

Lustigt nog har Per Sandborgh som ju dubbade Hamill i Batman också spelat Skeletor i 2002 serien😀😃😄😂

gstone

Citat från: jimstrom skrivet 18 februari 2020 kl. 16:12:08

Per Sandborgh dubbade dock Oppenheimer  i Toy Srort 4 förra sommaren :D