Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Sly Cooper Thieves in time - röstidentifikation

Startat av Richardo, 21 november 2017 kl. 17:29:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Lilla My skrivet 15 mars 2020 kl. 21:55:57
Nej. Försöker leva minimalistiskt och har inte köpt nya fysiska konsoller, spel eller DVD'er sedan 2017 :)
Och jag har inte köpt nya DVD:er på hela en och en halv vecka... ;)

Å andra sidan har jag dock inte köpt spelkonsoller eller spel på nästan 20 års tid...

Lilla My

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 mars 2020 kl. 12:31:14
Och jag har inte köpt nya DVD:er på hela en och en halv vecka... ;)

Å andra sidan har jag dock inte köpt spelkonsoller eller spel på nästan 20 års tid...

Haha alltid en början! ;D Handlar väl också om vad man jobbar med. Som konstnär och grafiker/illustratör köper jag ju nya pennor, papper, mjukvara och material stup i kvarten istället.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 17 mars 2020 kl. 13:34:40
Haha alltid en början! ;D Handlar väl också om vad man jobbar med. Som konstnär och grafiker/illustratör köper jag ju nya pennor, papper, mjukvara och material stup i kvarten istället.

Ja det är ju det man gör. Men hade ingen aning om att du ritar. Det brukar jag med göra. Gick Bild och Form på Gymnasiet.  ;D

Elios

Undrar hur dem kan komma på så himla många intressanta skurkar till varje bana i spelet??  ;D