Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Ur led är tiden...

Startat av Anders M Olsson, 16 april 2020 kl. 18:35:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders M Olsson

Sydsvenskan meddelar på sin webbplats att ett företag i Malmö, Swetalian, som säljer klockor blir av med sitt varumärke Valentino Belmonte.

Det italienska lyxmärket Valentino anser nämligen att namnet inkräktar på deras varumärke, och har anmält Malmöföretaget till patent- och registreringsverket.

Swetalian hävdar att de under det senaste kvartalet endast har sålt en enda klocka för 350 kronor!

Den dåliga försäljningen blir lätt att förstå när man ser deras klockor på bild:
https://valentinobelmonte.com/se/

Titta på urtavlan och se om du kan se felet! :)

Både klockan 10 och 11 har romerska siffror XI på urtavlan, dvs 11 ! :) Vilken fadäs!

Elios

Säkert så. Inte för att jag vet särskilt mycket om klockor men ur led verkar dem ju.  ::)

Elios

Haha jo just det trodde från början att det stod "med sitt varumärke Joakim LaMotte."
Haha. Så fel man ka ha det!!!!!!!!!!  ;D