Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 april 2020 kl. 21:19:08
Här kan du läsa vilka dubbningar Livia varit med i!  ;)

www.dubbningshemsidan.se/credits/sok.php?sok=suzanna+dilber&typ=fritext&avdelning=alla

Tror det blev fwel detta öär alla som ar  Suzanna Dilber, Livia Millhagen eller Magnus Rongedal varit med i ! :D

Inte bara Millhagen   ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Goliat

Satte upp mig så jag skulle få ett epost när tjänsten släpps och för nyheter. Men det har varit väldigt tyst från dem.

Var ett tag sedan jag satte upp mig dock. Hoppas de snart kommer berätta när de lanseras.

https://preview.disneyplus.com/se

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 april 2020 kl. 21:25:15
Tror det blev fwel detta öär alla som ar  Suzanna Dilber, Livia Millhagen eller Magnus Rongedal varit med i ! :D

Inte bara Millhagen   ;)

OBS! Menade Suzanna Dilber! Skrev visst fel i hastigheten... (Suzanna Dilber har endast gjort rollen i Lejonkungen-bloopers)

Magnus Rongedal;

www.dubbningshemsidan.se/credits/sok.php?sok=magnus+rongedal&typ=fritext&avdelning=alla

Steffan Rudvall

Tror ni det kommer ha Nalle har ett stort blått hus

E

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 april 2020 kl. 16:04:34
Är inte den serien gjort av ABC?
Också av Jim Henson Productions som ägs av Disney

Steffan Rudvall

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 april 2020 kl. 18:49:50
Vad tror ni kommer den finnas?

Finns den i USA eller något annat land med tillgång till Disney +? Finns det inte en sida där man kan kolla vad som finns där förresten?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 april 2020 kl. 20:52:19
Finns den i USA eller något annat land med tillgång till Disney +? Finns det inte en sida där man kan kolla vad som finns där förresten?
Den här sidan kanske
https://flixable.com/disney-plus

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 april 2020 kl. 15:43:38
Tror ni det kommer ha Nalle har ett stort blått hus
Enligt https://flixable.com/disney-plus verkar Nalle har ett stort blått hus inte finnas på Disney+ i dagsläget i USA. Kanske dyker den upp längre fram, men jag tror inte att det är någon hög prio i och med att det inte är en renodlad Disney-produktion. Serien är producerad för Disney Channel, men är likväl inte producerad av Disney.

Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 april 2020 kl. 19:42:24
Jag lästa att Disney+ låter en Ladda ner för att se på serier offline? Är det sant eller falsk? Ungrarn också när Disney+ kommer till Sverige?

Först, det har jag också hört, verkar inte helt osannolikt. Sen har vi inget exakt datum för när tjänsten når Sverige, vi har hört "i sommar" ett par gånger och än så länge vet vi inte mer än så

Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 april 2020 kl. 20:18:54
Det här börjar bli jobbigt, vi får den i somras när? Har dom salt vilken månad eller är det bara generellt?

Generellt, men med tanke på att vi fick se ett pris rätt nyligen, bör det vara ganska snart ändå (får man hoppas)

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 april 2020 kl. 20:18:54
Det här börjar bli jobbigt, vi får den i somras när? Har dom salt vilken månad eller är det bara generellt?
De har bara sagt"i sommar"

Steffan Rudvall

Förresten varför ska vi betala 85 kr när man i USA bara behöver betala 6,99 $ (69,98 svensk kronor)

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 april 2020 kl. 20:24:55
Förresten varför ska vi betala 85 kr när man i USA bara behöver betala 6,99 $ (69,98 svensk kronor)

Blir det inte nästan alltid så? Får vi i Sverige inte nästan alltid betala mer än de i USA vad det än gäller?