Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Scooby doo serier

Startat av Scoobydoofan1, 1 mars 2020 kl. 17:20:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 17 april 2020 kl. 17:21:23
Även den här? Det står inte att den har svensk ljudspår.
Den har det för det är samma DVD skivor i alla utgåvor

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 17 april 2020 kl. 16:04:14
Har den ens svensk tal? Jag sökte på Google och jag tror att jag hittade en utgåva från polen som hade inte svensk tal, jag vet inte om den andra var från Ungern eller polen. Den var på amazon.

https://www.amazon.co.uk/13-Ghosts-Scooby-Doo-DVD/dp/B00IITVU9A
Ärligt talat får man ta alla produktspecifikationerna på Amazon (under "Product Details") med en nypa salt, då specifikationer om ljudspår och textspår inte sällan är ofullständiga.

Det är betydligt mer tillförlitligt att kolla på baksidesbilden och läsa specifikationerna där, men den fanns ju tyvärr inte med på just den här produkten.

Daniel Hofverberg

Nej då, jag känner mig 99% säker på att det bara finns en utgåva i Polen.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 april 2020 kl. 19:18:15
Vet nån om warner bros tänker släppa dom andra gamla Scooby doo serierna på dvd i Sverige?
Det enda Wanner Brothers släpper nu för tiden med scooby-doo är direkt till hem video filmerna senaste serien som de släppte i sin helhet på DVD var Mystery Inc ( Mysteriegänget)

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 18 april 2020 kl. 20:36:27
Så som bara ignorerar sina gamla serier?
I Sverige ja, men inte USA där har ju både Scooby Where are you! (Även den tredje säsongen) givits ut på blu-ray samma sak med The New Scooby-Doo Movies där alla förutom ett avsnitt har givits ut på blu-ray.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 april 2020 kl. 23:04:39
Hur bra är dom nya Scooby Doo filmerna med dvd utgåvan från polen? Mäter Sun studio dubbning till Media dubb?
Media Dubb har aldrig dubbat den här serien och Sun Studio har sina vanliga röster från början av 2000-talet

Scooby-Doo      
Stefan Frelander

Shaggy         
Bobo Eriksson

Velma         
Jennie Jahns

Daphne         
Sharon Dyall

Fred      
Peter Sjöquist

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 08:17:05
Med tanken på att Disney+ är här hur tror ni det ser ut för Streaming för Warner bros? För att visa alla deras serier med Scooby doo och andra klassiska Hannah barbera serier. Kommer dom också gå in i streaming service runt världen?
HBO Max har ganska mycket men tyvärr verkar den inte komma till Sverige

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 16:37:20
Undrar varför dom inte kommer till Sverige, med tanken på att andra streaming services kommer hit.
För att vi har HBO Nordic

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 17:21:38
Ok, har dom också andra Scooby doo serier?
Bara 11 avsnitt av The Scooby Doo Show med Sun Studios dubbning en Scooby Doo film och jag tror att de ska ha Mystery Incorporated (Mysteriegänget)

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 17:44:46
Va lite dom erbjuder när det gäller Scooby doo serier.

och gissa vem !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 20:00:57
Gissa vem..... det ser ut som en värre Scooby doo remake av The new Scooby doo movies med kändisar som gäster i varje avsnitt.

Det var DUMT SAGT >:( >:( >:( >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2020 kl. 20:00:57
Gissa vem..... det ser ut som en värre Scooby doo remake av The new Scooby doo movies med kändisar som gäster i varje avsnitt.
Jag håller med till 100 %

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 april 2020 kl. 13:19:26
Tack, det är inte ens värt att se på den serien. Ge mig dom gamla fram till "A pup named Scooby Doo" och filmerna fram till cyber jakten så blir jag glad. Naturligtvis så borde serierna bara mediadubb.
Även här håller jag med dig till 100% dock så har jag inget problem med nya rösterna

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 april 2020 kl. 21:29:59
För mig så kan jag bara inte se dom nya rösterna, det är ju bara att i min åsikt så har kvalitén med rösterna gåt ner med dom nya röst skådespelarna. Inget illa menat med den men jag kan bara inte vänja mig med det.
Jag tycker att Peter Harrysson är den bästa Shaggy fast om jag ska vara ärlig så hör man ju att han är för gammal.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 april 2020 kl. 12:39:01
Kan du lägga av med att trycka ner min åsikt över vissa scooby doo serier? Det börjar bli jobbigt, alla har olika åsikter och det här är min så lägg av. Låt andra få utrycka sina egna åsikter på ämnet som handlar om Scooby doo serier och filmer.

Nej jag kam inte lägg aav för Gissa vem är bra !! >:(