Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Pokémon (anime)

Startat av Anders, 18 maj 2013 kl. 23:13:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Citat från: Alexander skrivet 15 augusti 2019 kl. 19:23:01
Brock har även gjorts av Niclas Wahlgren, några repliker av Hans Wahlgren och Joachim Bergström i ett avsnitt från Black and white.
Brock är väl inte med i Black & White?
Citat från: Alexander skrivet 15 augusti 2019 kl. 19:23:01
Meowth har gjorts även av Niclas Wahlgren, Hasse Johnson, Henning Lööf och Sebastian Karlsson.
Fick Nicklas göra rollen för att han skulle vara en Sound A Like till sin bror?

E

Citat från: Adam Larsson skrivet 18 april 2020 kl. 10:57:01
Brock är väl inte med i Black & White
Han är med i en Flashback-scen i Black & White-avsnittet där Ash återförenas med sin Charizard

Adam Larsson

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 april 2020 kl. 10:58:39
Han är med i en Flashback-scen i Black & White-avsnittet där Ash återförenas med sin Charizard
Just det, det hade jag glömt bort.

Steffan Rudvall

Nu kan man äntligen se Pokémon Ultralegendarer (säsong 22) på Pokémon TV sidan verkar ha fått en fin update också.

Sabelöga

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 april 2020 kl. 16:19:05
Nu kan man äntligen se Pokémon Ultralegendarer (säsong 22) på Pokémon TV sidan verkar ha fått en fin update också.
Trevligt  :)
Houba !

Steffan Rudvall

Nu kan man se säsong 15 (Pokémon:  Rivaliserande Öden) på Pokémon TV

Adam Larsson

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 april 2020 kl. 10:58:39
Vet du vad det är för avsnitt som man kan lyssna och kanske ta reda på vem det är?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  1 maj 2020 kl. 21:17:43
Vet du vad det är för avsnitt som man kan lyssna och kanske ta reda på vem det är?
Det är avsnitt 19 i säsong 16 avsnittet heter Flammorna från en glödhet återförening! i samma avsnitt pratar även Misty men jag tror att det är Annika Smedius som repriserar sin roll. Brock vet jag inte vem det är.

Det här avsnittet finns på Viaplay om man vill lyssna själv
https://viaplay.se/serier/pokemon/sasong-16/avsnitt-19

Alexander

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 maj 2020 kl. 21:59:44
Det är avsnitt 19 i säsong 16 avsnittet heter Flammorna från en glödhet återförening! i samma avsnitt pratar även Misty men jag tror att det är Annika Smedius som repriserar sin roll. Brock vet jag inte vem det är.

Det här avsnittet finns på Viaplay om man vill lyssna själv
https://viaplay.se/serier/pokemon/sasong-16/avsnitt-19

Jag har för mig det möjligen kan vara Joachim Bergström som Brock, men Misty är okänd för mig. Låter inte som Annica.

Steffan Rudvall

Citat från: Alexander skrivet  1 maj 2020 kl. 22:43:19
Jag har för mig det möjligen kan vara Joachim Bergström som Brock, men Misty är okänd för mig. Låter inte som Annica.
Annica har inte gjort Misty likadant hela tiden hennes röst har förändrats mellan olika dubbningar.

Alexander

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 maj 2020 kl. 22:59:58
Annica har inte gjort Misty likadant hela tiden hennes röst har förändrats mellan olika dubbningar.

Jag kan hennes röst.
Men jag tycker det inte är ekonomiskt hållbart att ta in henne för en replik, när de gjorde valet att det inte behövdes för Brock, som har fler repliker.

Steffan Rudvall

Citat från: Alexander skrivet  2 maj 2020 kl. 09:02:11
Jag kan hennes röst.
Men jag tycker det inte är ekonomiskt hållbart att ta in henne för en replik, när de gjorde valet att det inte behövdes för Brock, som har fler repliker.
Jag har för mig att hon gör diverse biroller i Black and White jag tror till och med att hon har spelat Ashs mamma

Adam Larsson

Är det bara Elina Raerder som har spelat Dawn och Iris?

Det är också roligt att Elina får prata med sig själv.

E

Citat från: Adam Larsson skrivet  2 maj 2020 kl. 20:22:18
Är det bara Elina Raerder som har spelat Dawn och Iris?

Amanda Renberg gjorde också rösten till Iris fast det var bara i Säsong 14

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  2 maj 2020 kl. 20:22:18

Hon brukar ofta prata med sig själv då hon brukar ha flera roller i samma serier