Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Eriks Dubbningskollage

Startat av E, 31 augusti 2019 kl. 15:31:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sabelöga

Citat från: Simon Axelsson skrivet 15 juni 2020 kl. 12:29:53
Va? Är inte de där bara hans största dubbroller eller nånting, hans mest kända?
Citat från: gstone skrivet 15 juni 2020 kl. 12:25:59
Varföre är bra dubbar med Dingo picrures filmer ??? >:( >:(
Ja det vore då faan bra deppigt för honom om det var en av hans mest kända roller 🤣

"Känd från Dingo Pictures" vilket jävla epitet 🤣😂
Houba !

Simon Axelsson

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 15 juni 2020 kl. 12:45:53
Ja det vore då faan bra deppigt för honom om det var en av hans mest kända roller 🤣

"Känd från Dingo Pictures" vilket jävla epitet 🤣😂

Tog lite tid, men nu förstod jag vad gstone skrev. "Varför är bra dubbare med på Dingo Pictures filmer?" menade han ju, en retorisk fråga typ, jag missuppfattade vad han skrev. Dessutom kanske jag missade ett ord i mitt inlägg, en av, jag menade en av hans mest kända roller.

Hur väljer ni vilka roller som är med i kollagen förresten? Tar ni inte skådespelarens mest kända roller (det vill säga så som jag uppfattat det) eller hur ligger till?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 15 juni 2020 kl. 12:25:59
Varföre är bra dubbar med Dingo picrures filmer ??? >:( >:(
Han har ju spelat Wabuu i flera olika filmer så jag tänkte att jag skulle ta med honom
Citat från: Simon Axelsson skrivet 15 juni 2020 kl. 12:29:53
Va? Är inte de där bara hans största dubbroller eller nånting, hans mest kända?
Det är absolut inte en av hans största eller kändaste roller men eftersom att han spelar Wabuu och de flesta andra män i Dingo Pitcures så tänkte jag ha med Wabuu

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juni 2020 kl. 13:25:12
Han har ju spelat Wabuu i flera olika filmer så jag tänkte att jag skulle ta med honom

Det är absolut inte en av hans bästa roller men eftersom att han spelar Wabuu och de flesta andra män i Dingo Pitcures så tänkte jag ha med Wabuu

Bästa sa jag aldrig, men jag sa ju "en av hans mest kända", det kanske dock inte heller är helt rätt.

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 15 juni 2020 kl. 13:39:29
Bästa sa jag aldrig, men jag sa ju "en av hans mest kända", det kanske dock inte heller är helt rätt.
Okej men jag kommer iallafall ha karaktärer som personen har spelat mycket fast de kanske inte är så stora

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juni 2020 kl. 13:51:54
Okej men jag kommer iallafall ha karaktärer som personen har spelat mycket fast de kanske inte är så stora

Ja då så, då förstår jag

Disneyfantasten

Kom att tänka på en sak förresten; räknar du Fredrik Dolk till Sun Studio eller Media Dubb? (jag är själv lite kluven till det)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2020 kl. 19:26:45
Kom att tänka på en sak förresten; räknar du Fredrik Dolk till Sun Studio eller Media Dubb? (jag är själv lite kluven till det)
Sun Studio

Disneyfantasten

Steffan Rudvall: Har du något nytt på g denna vecka?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2020 kl. 18:10:29
Steffan Rudvall: Har du något nytt på g denna vecka?
Ja Kenneth Milldoff

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 juni 2020 kl. 18:18:57
Ja Kenneth Milldoff

Nu kommer du säkert att fråga vilka som är våra favoritroller med honom...

Mitt svar har du iallafall på sida 12!  ;)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2020 kl. 19:00:33
Nu kommer du säkert att fråga vilka som är våra favoritroller med honom...

Mitt svar har du iallafall på sida 12!  ;)
Det hade jag faktiskt inte tänkt att göra den här gången eftersom att jag visste att du redan har sagt det

Adam Larsson

Steffan Rudvall, Erik Dahlberg och Disneyfantasten när ni gör kollage tänker ni då på att bilderna måste komma från ett tillfälle där personen har spelat karaktären eller tar ni bara vilken bild som helst?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 16 juni 2020 kl. 19:27:42
Steffan Rudvall, Erik Dahlberg och Disneyfantasten när ni gör kollage tänker ni då på att bilderna måste komma från ett tillfälle där personen har spelat karaktären eller tar ni bara vilken bild som helst?
Jag brukar använda bilder från tillfällen då personen har spelat karaktären

Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet 16 juni 2020 kl. 19:27:42

Svaret på den frågan är lite komplex, jag har inte satt upp några här ännu, men jag gör lite olika...

Jag har iallafall lovat Christian Hedlund att han, Linn Ehrner, Daniel Sjöberg och Annika Herlitz blir mina första kollage som jag publicerar på detta forum!