Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Eriks Dubbningskollage

Startat av E, 31 augusti 2019 kl. 15:31:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2020 kl. 20:55:51

Håkan Mohede

Scrappy Doo (Sun Studios Scooby Doo dubbningar)

Dupond och Dupont (Tintin 1991)

Lenny (Toy Story)

Mario (Super Mario Bros 3)

Devon (Det Magiska Svärdet Kampen om Camelot)

Rymdisarna (Toy Story)

Elroy Jetson (Sun Studios Jetsons)

Bill (Scooby-Doo och Cyberjakten)

Oj! Det gick fort...

Vem står på tur härnäst?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juni 2020 kl. 20:57:33
Oj! Det gick fort...

Vem står på tur härnäst?
Tycker ni jag ska fortsätta med Kristian Ståhlgren och Anja Schmidt eller börja på KM Studio?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2020 kl. 21:02:27
Tycker ni jag ska fortsätta med Kristian Ståhlgren och Anja Schmidt eller börja på KM Studio?
Du har glömt en viktig Sun Studio VA

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Jag har för mig att du nämnde att du räknar Fredrik Dolk och Jan Modin till Sun Studio...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juni 2020 kl. 21:21:23
Jag har för mig att du nämnde att du räknar Fredrik Dolk och Jan Modin till Sun Studio...
Fredrik Dolk ja hur kunde jag glömma honom

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juni 2020 kl. 21:21:23
Jag tar Jan Modin sist då kan man räkna honom som den sista Sun Studio eller den första KM

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2020 kl. 21:22:09
Fredrik Dolk ja hur kunde jag glömma honom

Min favorit av hans roller är utan tvekan Buzz Lightyear i Toy Story filmerna, men jag gillar honom även som bl.a. Devlin i Spy Kids, Dinky Winks i Spy Kids 2, Michael Jordan i Space Jam, Damian Drake i Looney Tunes Back In Action, Samuel i Min Vän Charlotte, m.fl.  :)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2020 kl. 21:27:16
Jag tar Jan Modin sist då kan man räkna honom som den sista Sun Studio eller den första KM

Okej, några roller jag gillar med honom inkluderar bl.a. Benjamin Syrsa i Pinocchio, Dudley i TV-serien Den Lilla Sjöjungfrun, Arthur Stanhope i Djungel George, Lycko-Jack i Kogänget, Bärgarn i Bilar, George Jetson (eller Haley som han hette i Sun Studios vidriga dubbning) i Jetsons, m.fl.

Disneyfantasten

Hur ska du göra med Anja Schmidt, Elin Abelin, Johan Wikström, Hanna Landing, Therese Reuterswärd, Leo Hallerstam, Gabriel Odenhammar?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 juni 2020 kl. 21:32:58
(Ö)Kända roller e b.la Krang,Peach & Toad

Vilka är de karaktärerna?

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juni 2020 kl. 21:32:44
Hur ska du göra med Anja Schmidt, Elin Abelin, Johan Wikström, Hanna Landing, Therese Reuterswärd, Leo Hallerstam, Gabriel Odenhammar?

Samt Maud Cantoreggi och Nina Gunke? (förmodligen också Cecilia Hjalmarsson)