Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

En sak som gör mig jätte ledsen och lite sur är att jag inte kan inte dom tre första Pokemon filmerna på svensk dvd någonstans .

Jag har leta min inge secend hand butik verkar ha dom !'

Dom är slut på Discshop !! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Och tradera har dom bara för jätte höga priser !!

Jag kan inte betala så mycket det  är alldeles för dyrt :( >:( >:( >:(

Jag inte gjord av pengar !! >:( >:(

Jag vill så gärna ha Pokemon filmerna 1-3 med svenskt tal !! :'( :'( :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 augusti 2020 kl. 13:14:10
En sak som gör mig jätte ledsen och lite sur är att jag inte kan inte dom tre första Pokemon filmerna på svensk dvd någonstans .

Jag har leta min inge secend hand butik verkar ha dom !'

Dom är slut på Discshop !! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Och tradera har dom bara för jätte höga priser !!

Jag kan inte betala så mycket det  är alldeles för dyrt :( >:( >:( >:(

Jag inte gjord av pengar !! >:( >:(

Jag vill så gärna ha Pokemon filmerna 1-3 med svenskt tal !! :'( :'( :'(
Den första och den tredje filmen finns i sin helhet på nyafilmer

Soscla

Gamers får inte spela spel längre, de kan ju inte vistas i möblerade rum! De blir arga för minsta lilla och bara gnäller. De kan gräva hål i marken i stället.
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2020 kl. 13:28:27
Den första och den tredje filmen finns i sin helhet på nyafilmer

Vad är nyafilmer ?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 augusti 2020 kl. 10:05:18
Det håller jag helt och hållet med om!

Så jag återgår genom att återigen säga att det där fördömda Corona inte bara har ställt till det för mina planerade biobesök, utan även för mina planeringar av besök i "nya" djurparker som jag inte besökt än, många av dem som jag planerar ligger utanför Sverige (till exempel Danmark, Tyskland, osv.), detta är så upprörande...

Om du hade Disney Plus kunde du se på vilken Disney film eller serier du vill  när du vill !!!!!!!! ;D ;D ;D

Tycker du borda skaffa den i September eftersom du "hatar vuxenfilmer" kan glädja dig med att allt på Disney Plus är barn vänligt ! ;D ;)

MOA

Citat från: Soscla skrivet  8 augusti 2020 kl. 14:22:56
Gamers får inte spela spel längre, de kan ju inte vistas i möblerade rum! De blir arga för minsta lilla och bara gnäller. De kan gräva hål i marken i stället.
Så jag ska gräva ner mig själv i marken?

Soscla

Citat från: MOA skrivet  8 augusti 2020 kl. 23:41:48
Så jag ska gräva ner mig själv i marken?

Om du är en sån som skriver arga, hotfulla meddelanden till skådespelaren för att du blev arg för nåt hens karaktär i spelet gjorde, ja, då tycker jag att man behöver hitta hjälp eller ett hål illa kvickt. Men om du bara gillar att spela spel och talar civiliserat med andra om vad du tyckte då kan du spela vidare tills fingrarna blöder.

Sabelöga

Citat från: Soscla skrivet  9 augusti 2020 kl. 12:34:23
Om du är en sån som skriver arga, hotfulla meddelanden till skådespelaren för att du blev arg för nåt hens karaktär i spelet gjorde, ja, då tycker jag att man behöver hitta hjälp eller ett hål illa kvickt. Men om du bara gillar att spela spel och talar civiliserat med andra om vad du tyckte då kan du spela vidare tills fingrarna blöder.
Så vad är en "gamer"?
Houba !

Soscla

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet  9 augusti 2020 kl. 14:35:42
Så vad är en "gamer"?

Jag menar sterotypen (du vet säkert vad jag menar) som grundar hela sin personlighet på spel och blir orimligt arga när en spelstudio vill testa nåt annat än det de har gjort i flera år, ofta att de vill göra nåt mer inkluderande. Och som sagt, såna som skickar hat till folk, helt uppåt väggarna. Jag har aldrig träffat nån sån personligen i verkligheten, men hört många berättelser.

MOA

Citat från: Soscla skrivet  9 augusti 2020 kl. 12:34:23
Nä,jag har int hotat nån skådespelare

Steffan Rudvall

Mina elever är väldigt ofokuserade :(

gstone

Steffan Rudvall