Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2020 kl. 04:22:55
Nej, det är det ingen som har sagt. Om du läser noga ser du att det bara var en fråga om Mickey's Rival (som finns på Disney+) hade samma dubbning som när kortfilmen ingick som del av Sing Me a Story with Belle...

Förlåt !! :'( :'( :'(

Bkir du b arg ?

Varför ingick Mickey's Rival i Sing Me a Story with Belle ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Alexander

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2020 kl. 12:52:09
Förlåt !! :'( :'( :'(

Bkir du b arg ?

Varför ingick Mickey's Rival i Sing Me a Story with Belle ?

Den var med så att Belle kunde visa barnen i hennes bibliotek, att Mortimer skröt mycket och var mallig men när det verkligen gällde var han inte så modig, och det var Musse som räddade dagen. För det är insidan hos någon som räknas och inte hur mycket någon skryter och är mallig.  :)

gstone

Citat från: Alexander skrivet  9 augusti 2020 kl. 13:24:26
Den var med så att Belle kunde visa barnen i hennes bibliotek, att Mortimer skröt mycket och var mallig men när det verkligen gällde var han inte så modig, och det var Musse som räddade dagen. För det är insidan hos någon som räknas och inte hur mycket någon skryter och är mallig.  :)

Så dom klipper in Kortfilmer med Live Action Belle och dockor av dom förtrollade föremålen ?

Är det de serien är ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2020 kl. 14:36:54
Så dom klipper in Kortfilmer med Live Action Belle och dockor av dom förtrollade föremålen ?

Är det de serien är ?
Ja

Samlaren

Jag undrar vilka andra livecation serier från finns som inte är Disneys som ABC och FOX har gjort

Disneyfantasten

Förlåt om jag frågat detta förut i detta ämne men vilken dubbning av Oliver och Gänget används på Disney+? (är det originaldubbningen från 1989 eller omdubbningen från 1997?)

Anledningen till att jag frågar är att jag vet att originaldubbningen använts flera gånger av misstag; en gång på DVD 2002 (vilket snabbt drogs och korrigerades) och en hel del gånger på TV...

Jag tror att 1997-års omdubbning är mest sannolikt men det kan ju aldrig skada att fråga...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 augusti 2020 kl. 22:44:30
Förlåt om jag frågat detta förut i detta ämne men vilken dubbning av Oliver och Gänget används på Disney+? (är det originaldubbningen från 1989 eller omdubbningen från 1997?)

Anledningen till att jag frågar är att jag vet att originaldubbningen använts flera gånger av misstag; en gång på DVD 2002 (vilket snabbt drogs och korrigerades) och en hel del gånger på TV...

Jag tror att 1997-års omdubbning är mest sannolikt men det kan ju aldrig skada att fråga...
Det är tyvärr omdubbningen från 1997

Anders M Olsson

Jag tyckte att redan 689 kronor för ett år var ett väldigt bra pris, men nu har de t.o.m. ett specialerbjudande så att man får det första året på Disney+ för 590 kronor om man tecknar abonnemanget innan lanseringen den 15 september! Det är mindre än 50 kronor per månad!

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet 13 augusti 2020 kl. 12:32:03
Jag tyckte att redan 689 kronor för ett år var ett väldigt bra pris, men nu har de t.o.m. ett specialerbjudande så att man får det första året på Disney+ för 590 kronor om man tecknar abonnemanget innan lanseringen den 15 september! Det är mindre än 50 kronor per månad!

Var skriver jag på ?

gstone

Daniel Hofverberg

Onekligen ett fantastiskt bra pris. 49 kr i månaden är ju nästan som fått...! :)

Även om man räknar med att det kanske inte är mer än ett fåtal nya serier och filmer som tillkommer varje månad, så bör det ändå finnas så pass mycket så att man har tillräckligt att titta på för ett år framåt (även om man i likhet med undertecknad köper allt som går på Blu-Ray, och bara använder streamingtjänster för sådant som inte går att köpa fysiskt).

E

Finns den nya filmen Phineas och Ferb: Candace against the universe med svenskt tal och är det samma röster som i serien (förutom barnen förstås eftersom deras röster antagligen är i målbrottet)

Förövrigt tycker jag det är jävligt kul att se Phineas och Ferb göra comeback :)

Simon Axelsson

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 13 augusti 2020 kl. 17:16:05
Finns den nya filmen Phineas och Ferb: Candace against the universe med svenskt tal och är det samma röster som i serien (förutom barnen förstås eftersom deras röster antagligen är i målbrottet)

Förövrigt tycker jag det är jävligt kul att se Phineas och Ferb göra comeback :)

Den har ju inte släppts ännu. Den släpps officiellt den 28 augusti, så det får vi väl veta först då, men jag tror nog den garanterat dubbas, det är ju  Phineas & Ferb vi pratar om.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

TrondM

En veldig god pris, ja. Har meldt meg på nå.