Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneydags

Startat av moviefan, 30 januari 2017 kl. 16:37:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 23 augusti 2020 kl. 20:28:18
Jag visste inte att du kunde svenska jag trodde att du bara pratade brittiska
Det är inte J.K. Rowling som skrev Harry Potter böckerna.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 augusti 2020 kl. 20:34:52
Är det inte? Men varför heter användaren JK då?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 23 augusti 2020 kl. 20:35:54
Är det inte?
Nej det är inte J K Rowling varför skulle J K Rowling var medlem på ett svenskt dubbningsforum?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 augusti 2020 kl. 20:34:52

Hon skrev vist böckerna >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 augusti 2020 kl. 12:28:42
Hon skrev vist böckerna >:(
Jag vet men JK Animation här på forumet är inte JK Rowling som skrev Harry Potter

E

JK Animation

Jag är INTE JK Rowlings och har inte skrivit ens ett tecken i Harry Potter-böckerna! Jag är svensk, bor i Uppland och har JK som mina initialer. Och som Erik Dahlberg säger, Håll oss till ämnet!
Oavsett när SVT och Disney har tänkt sig komma överens tycker i alla fall jag att det är mycket viktigt att Disneydags är tillbaka absolut senast i september nästa år, då konceptet fyller 30 år, och ju förr desto bättre givetvis. Det bästa vore ju nu, typ helgen som gick, men det var tydligen för mycket begärt.

Mathilda Gustafsson

Citat från: JK Animation skrivet 24 augusti 2020 kl. 16:30:40
Jag är INTE JK Rowlings och har inte skrivit ens ett tecken i Harry Potter-böckerna! Jag är svensk, bor i Uppland och har JK som mina initialer. Och som Erik Dahlberg säger, Håll oss till ämnet!
Bevisa att du inte är JK Rowling

JK Animation

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 24 augusti 2020 kl. 16:41:03
Bevisa att du inte är JK Rowling
Men kom igen, det här är ju fånigt. Men om du verkligen vill veta, Jag tycker att "Harry Potter och dödsrelikerna" är onödigt osammanhängande med sina sidospår, precis som den här tråden håller på att bli, onödigt många karaktärer dör och det är tråkigt att Professor Snape inte blir rentvådd vid liv. Alltså, jag är inte författaren bakom detta! Nöjd nu, eller ska jag behöva göra en recension av varje film också?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 augusti 2020 kl. 13:09:27
Jag vet men JK Animation här på forumet är inte JK Rowling som skrev Harry Potter

Okej då fattar jag :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Okej allihopa nu slutar vi prata om Harry Potter och gå tillbaks till ämnet :)

JK Animation

Om vi fick önska fritt om ett återuppstartat Disneydags på SVT, vilka TV-serier skulle ni andra vilja se? Jag skulle i alla fall gärna se de nya säsongerna av Trassel och "nya" DuckTales. Om jag önskade en äldre serie skulle det bli "gamla" DuckTales.

Steffan Rudvall

Citat från: JK Animation skrivet 24 augusti 2020 kl. 20:29:50
Om vi fick önska fritt om ett återuppstartat Disneydags på SVT, vilka TV-serier skulle ni andra vilja se? Jag skulle i alla fall gärna se de nya säsongerna av Trassel och "nya" DuckTales. Om jag önskade en äldre serie skulle det bli "gamla" DuckTales.
Goof Troop, 2 klassiska dubbade kortfilmer, Ducktales (nya)

Mathilda Gustafsson

The Proud Famliy, 2 klassiska dubbade kortfilmer, Rasten

Erika

Det hade varit kul med en klassisk tv-serie (t. ex. Luftens hjältar), en nyare tv-serie (t. ex. nya DuckTales) och 1-2 kortfilmer.