Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 22 augusti 2020 kl. 14:56:23
Nej, men har överansträngt senorna i armen jag använder när jag tecknar. Behöver egentligen vila den i minst två veckor vilket är omöjligt då jag använder den i allt mitt arbete.
E du int sjukskriven?

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 22 augusti 2020 kl. 16:38:22
E du int sjukskriven?

Haha nej, man kan inte bara sjukskriva sig för småsaker. Det kan jag göra först om en sena går av och det krävs operation.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 22 augusti 2020 kl. 16:41:25
Haha nej, man kan inte bara sjukskriva sig för småsaker. Det kan jag göra först om en sena går av och det krävs operation.
Min brorsa bröt ett sena armen och han har varit sjukskriven sen midsommar

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 22 augusti 2020 kl. 20:22:43
Min brorsa bröt ett sena armen och han har varit sjukskriven sen midsommar

Exakt. Vill inte att det ska hända. Så kan inte rita på fritiden nu ö.h.t.

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet 22 augusti 2020 kl. 14:56:23
Nej, men har överansträngt senorna i armen jag använder när jag tecknar. Behöver egentligen vila den i minst två veckor vilket är omöjligt då jag använder den i allt mitt arbete.
Åh det där har hänt mig också, Jag hade spelat för mycket gitarr

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 augusti 2020 kl. 21:02:27

oof, I feel ya. Skit att det ska ta sådan tid att läka sådant här, är för otålig!!

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 augusti 2020 kl. 21:02:27
Sjukskrev du dig?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 augusti 2020 kl. 21:09:11
Sjukskrev du dig?
Nej men jag slutade spela gitarr ett tag när jag skulle lära barnen nya melodier så fick jag spela på pianot istället

MOA

Farsan fick också ont i fingrarna av att spela gitarr.Nu e fingrarna hårda för han spelar bas

Lilla My

En av mina datorskärmar dog nyss... ALLTID sådant här händer på sämsta tänkbara tillfällen. Rest in fucking peace, om jag inte vore så snäll skulle jag fan slå sönder den.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet 24 augusti 2020 kl. 21:55:55
En av mina datorskärmar dog nyss... ALLTID sådant här händer på sämsta tänkbara tillfällen. Rest in fucking peace, om jag inte vore så snäll skulle jag fan slå sönder den.
Var det datorn på ditt olagliga jobb?

Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 24 augusti 2020 kl. 22:00:40
Var det datorn på ditt olagliga bästa mest awesome jobb i hela världen?

Nej

Simon Axelsson

MovieZine höll i en tävling där man kunde vinna biobiljetter till Tenet som avslutades i söndags, eller ja, den är fortfarande igång... Hur svårt är det att förhålla sig till ett slutdatum?! Kom igen liksom, filmen har premiär nu i veckan och de som deltagit i tävlingen vill ju helst ha sina biljetter, eller ivarjefall veta om de vunnit, innan filmens premiär, man vill väl se filmen så snart som möjligt, eller?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 26 augusti 2020 kl. 16:59:31
Jag har nu 15 avsnitt och den som har hjälpt mig mest är just nu Spindelmannen :)

Jag har nu.

1 Downtown as Fruits och Eugene's Bike.
2 The Little Pink Book och Field Trip.
3 Arnold's Hat och Stoop Kid.
4 Helga's Makeover och The Old Building.
5 6th Grade Girls och The Baseball.
6 Heat och Snow.
7 Operation Ruthless och The Vacant Lot.

Därefter har jag Arnold's Halloween.

Det känns helt underbart och hoppas att listan kan bli även större :)
Ser bra ut

MOA

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 26 augusti 2020 kl. 19:08:20
Visst gör det och jag är så glad :)

Inte så länge sen trodde man att jag skulle aldrig få chansen se svenska avsnitt,,, men plötsligt får man det på grund av fina hjälpsamma människor :)
du har tur