Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Guy De La Berg

Cornelius Fudge - Harry Potter

Nalle Puh - 2000-2011

Slinky Dog - Toy Story 2 & 3

Rektor Prickly - Rasten

Archimedes - Svärdet i Stenen

Kaa - Djungelboken 2

Jeb - Kogänget

Joakim von Anka - Musses Jul i Ankeborg

Smee - Peter Pan 2003

Ezylryb - Legenden om Ugglornas Rike

Zeb Zoober - The Country Bears

MOA

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 september 2020 kl. 17:35:50
Guy De La Berg

Cornelius Fudge - Harry Potter

Nalle Puh - 2000-2011

Slinky Dog - Toy Story 2 & 3

Rektor Prickly - Rasten

Archimedes - Svärdet i Stenen

Kaa - Djungelboken 2

Jeb - Kogänget

Joakim von Anka - Musses Jul i Ankeborg

Smee - Peter Pan 2003

Ezylryb - Legenden om Ugglornas Rike

Zeb Zoober - The Country Bears

Jag är glad att du börjat med kollagen igen!  :)

Hur går det förresten med Hans Gustafsson, Jan Koldenius, Birgitta Fernström, Christel Körner och Hasse Andersson?

Med detta kanske även jag ska återuppta mina dubbningskollage... (och göra 10 sådana varje vecka som jag sedan kan posta i min egen kollage-tråd, denna vecka tänkte jag börja med Hans Lindgren, John Harryson, Peter Harryson, Olof Thunberg, Bert-Åke Varg, Stig Grybe, Charlie Elvegård, Guy De La Berg, Sture Ström och Gunnar Ernblad)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 september 2020 kl. 19:56:26
Det var ju ingen ålder alls, men så var han också i riskgruppen...

Gillar du mig ? ???
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 september 2020 kl. 18:38:34

Hur går det förresten med Hans Gustafsson, Jan Koldenius, Birgitta Fernström, Christel Körner och Hasse Andersson?

Med detta kanske även jag ska återuppta mina dubbningskollage... (och göra 10 sådana varje vecka som jag sedan kan posta i min egen kollage-tråd, denna vecka tänkte jag börja med Hans Lindgren, John Harryson, Peter Harryson, Olof Thunberg, Bert-Åke Varg, Stig Grybe, Charlie Elvegård, Guy De La Berg, Sture Ström och Gunnar Ernblad)
Steffan ska åka till Kairo så han har inte tid men han hälsar att han antagligen inte kommer hålla KM Studio utan att han kommer göra kollage fritt

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 10:21:52

Stefan Ferlander

Fred (Sun Studio Köpenhamns Scooby-Doo)

Scooby-Doo (Sun Studios Scooby-Doo)

Eddy (Ed, Edd & Eddy)

Ed (Ed, Edd & Eddy)

Rex (Toy Story)

I R Baboon (Cow and Chicken och I Am Weasel)

Bartok (Anastasia)

Ratata (Lucky Luke: Bröderna Dalton På Rymmen)

Johnny Bravo (Johnny Bravo)
Jag har uppdaterat Stefan Frelanders kollage med en nyare bild och en extra karaktär

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 september 2020 kl. 17:36:47
Jag har uppdaterat Stefan Frelanders kollage med en nyare bild och en extra karaktär

Förlåt om jag är nyfiken men vilken av de karaktärerna är nya i ditt kollage?

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 september 2020 kl. 18:38:34

Jag har ändrat mig angående mina kollage, jag har inte stämplat något bestämt datum jag kommer att publicera fler, men jag kommer definitivt att publicera fler, i värsta fall kanske det dröjer till efter nyår...

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 september 2020 kl. 18:44:28
Förlåt om jag är nyfiken men vilken av de karaktärerna är nya i ditt kollage?
Ratata men bilderna på Ed och Eddy och Johnny Bravo är utbytta

Steffan Rudvall

Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde säga, Vilka är era favorit roller är med Peter Sjöquist? Kollaget ska göras som hyllning om till Peter Sjöquist då han kanske återvänder som Fred i Scooby Doo

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 september 2020 kl. 22:59:52
Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde säga Vilka är era favorit roller är med Peter Sjöquist kollaget ska göras Som hyllning om till Peter Sjöquist om han återvänder som Fred i Scooby Doo

Fred är en av dem för mig, men även Robin i Batman, Totte i Nalle Har Ett Stort Blått Hus, Glufsen Groda i Magnus och Myggan, Romero i Spy Kids, osv.  :)

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 september 2020 kl. 22:59:52
Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde säga, Vilka är era favorit roller är med Peter Sjöquist? Kollaget ska göras som hyllning om till Peter Sjöquist då han kanske återvänder som Fred i Scooby Doo
MICHELANGELO!

Adam Larsson

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 september 2020 kl. 23:04:20
Fred är en av dem för mig, men även Robin i Batman, Totte i Nalle Har Ett Stort Blått Hus, Glufsen Groda i Magnus och Myggan, Romero i Spy Kids, osv.  :)
Citat från: MOA skrivet 25 september 2020 kl. 23:34:58
MICHELANGELO!
Tack kollaget kommer om han återvänder som Fred

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 september 2020 kl. 00:16:28
Tack kollaget kommer om han återvänder som Fred

Vem blir det om han inte återvänder som Fred?