Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jimstrom

Citat från: MOA skrivet  4 december 2020 kl. 19:07:40
E du nördig av Familjen Addams?

Snarare när det gäller dubb och tecknat över lag, men tecknade Familjen Addams var alltid en favorit :D
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Steffan Rudvall

Förvänta er inte några kollage den senaste veckan jag jobbar nämligen fortfarande på musikalerna.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2020 kl. 23:15:42
Förvänta er inte några kollage den senaste veckan jag jobbar nämligen fortfarande på musikalerna.

Dessutom kan jag också tänka mig att du har fullt upp med julförberedelserna, då är det fullt förståeligt!  :)

Sista dagen för i år som jag gör kollage blir 2020-12-18 men jag kommer att börja igen 2021-01-11!  :) (så att jag får lite julledighet plus lite extra utfall att jag skulle bli sjuk)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2020 kl. 23:35:00
Dessutom kan jag också tänka mig att du har fullt upp med julförberedelserna, då är det fullt förståeligt!  :)

Sista dagen för i år som jag gör kollage blir 2020-12-18 men jag kommer att börja igen 2021-01-11!  :) (så att jag får lite julledighet plus lite extra utfall att jag skulle bli sjuk)
Vi skulle ha använt digitala bakgrunder istället för scenografi men tekniken strular så jag har blivit tvungen att bygga scenografi själv.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 oktober 2020 kl. 05:08:47

Christel Körner

Kängu (KM Studio, delar på rollen med Monica Forsberg)

Vips (Fragglarna)

Mamma Gorg (Fragglarna)

Huggorm (De vilda djurens flykt)

Peg (Långbens Galna Gäng)

Doris Fummelfot (Darkwing Duck)

Mary Darling (Peter Pan, Omdubbningen)

Hemmely Klock (Lånarna)

Ålen (Mumfie)

Drottningen (Mumfie)

Ture Fummelfot (Darkwing Duck)

Morgana (Darkwing Duck)

Gåsen Lucy (Pongo och De 101 Dalmatinerna, Omdubbning)

Hittar ni Easter Egget?

Ursäkta att jag frågar men vad heter hon som är under Peg och över Ålen? (hon står inte med nämligen)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2020 kl. 23:51:05
Ursäkta att jag frågar men vad heter hon som är under Peg och över Ålen? (hon står inte med nämligen)
Det är Borgmästare Wilson från Gadget.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2020 kl. 23:56:51
Det är Borgmästare Wilson från Gadget.

Tack! Har inte sett filmen på svenska än men jag planerar att ha med henne och många flera i hennes kollage!  :)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 oktober 2020 kl. 06:18:50

Mariam Wallentin

Arietty Klock (Lånarna)

Unga Nala (Lejonkungen)

Roxanne (Janne Långben the Movie)

Rosie (Mumfie)

Louie (Lilla Djungelboken)

Fnatte (Quack Pack)

Patti Majonäs (Disneys Doug)

Hope (Den Otroliga Vandringen 2)

Hittar ni Easter Egget?

Ursäkta att jag frågar men vem är hon som är höger om Patti Majonäs och vänster om Hope? (hon står inte med nämligen)

Anders

Citat från: jimstrom skrivet  4 december 2020 kl. 16:57:51
IQ, Skull Cap, Walker E. Pank, Ding Ding i James Bond Jr.
Får jag tillägga Oddjob också?  :)
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Anders

Jag kan bidra med bilder på Peters nämnda roller i James Bond Jr:
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Steffan Rudvall

jimstrom

"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios

Hur många hade du tänkt ha förresten?^^

Adam Larsson

Citat från: Elios skrivet  5 december 2020 kl. 15:12:19
Hur många hade du tänkt ha förresten?^^
Han har ett arbete, fru och barn han kan inte leva för att göra kollage som vissa andra.

Elios

Citat från: Adam Larsson skrivet  5 december 2020 kl. 15:14:43
Han har ett arbete, fru och barn han kan inte leva för att göra kollage som vissa andra.

Jag undrade hur många han hade tänkt ha inte om han har fru och barn och om han skulle leva för kollage.
Försökte inte pressa honom med hur många han ska göra om du nu fick för dig det.  ???