Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Kan Adam Portnoff sjunga ?

Startat av gstone, 7 december 2020 kl. 16:27:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag frågar för jag trodde han var sångare till yrket , men i Till Månen och tillbaka gör Lucas Krüger hans karaktärers sång röst !

Så jag undrar kan Portnoff frågar eller inte ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  7 december 2020 kl. 16:27:46

Jag frågar för jag trodde han var sångare till yrket , men i Till Månen och tillbaka gör Lucas Krüger hans karaktärers sång röst !

Så jag undrar kan Portnoff frågar eller inte ?
Ja det kan han han gör poplåtar.

MOA

Varför sjunger han int i filmen ovan då?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  7 december 2020 kl. 16:31:44
Varför sjunger han int i filmen ovan då?
Bara för att han kan sjunga behöver det inte betyda att han gör det. Är det samma skådespelare i originalversionen för sång och tal?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 december 2020 kl. 16:34:36
Bara för att han kan sjunga behöver det inte betyda att han gör det. Är det samma skådespelare i originalversionen för sång och tal?

Jag vet inte  ???
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 december 2020 kl. 16:34:36

Ja.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 38

Steffan Rudvall

Elios

Vet inte ens vem han är eller vad han gör så det är ingen jag känner till!?  ::)

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  9 december 2020 kl. 15:05:31
Vet inte ens vem han är eller vad han gör så det är ingen jag känner till!?  ::)
Han är artist som även dubbar.