Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådespelare som skulle passa en viss roll

Startat av Gustav Jonsson, 15 juni 2020 kl. 23:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

Simon Axelsson och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Steffan Rudvall

Som ni kanske vet är Staffan Hallerstam Snurre Sprätts svenska röst i Media Dubb och Media Dubb Internationals dubbningar, tror ni att hans son Leo Hallerstam skulle passa som Snurre?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 december 2020 kl. 19:23:53
Som ni kanske vet är Staffan Hallerstam Snurre Sprätts svenska röst i Media Dubb och Media Dubb Internationals dubbningar, tror ni att hans son Leo Hallerstam skulle passa som Snurre?
Ja de hade vart intressant

gstone

Anna von Rosen skulle passsa som Chica i Kejsarens nya still och Burdine i Bratz.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 28 december 2020 kl. 14:16:17
Anna von Rosen skulle passsa som Chica i Kejsarens nya still och Burdine i Bratz.
Birdface LoL ;D

Adam Larsson

Steffan Rudvall kan göra en väldigt bra Pumbaa.

Steffan Rudvall

Elios

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Jag tror att Stefan Ljungqvist hade passat som Hästen Kapten och att Hans Gustafsson hade passat som Collien!  :) (bägge dessa karaktärer är med i Pongo och De 101 Dalmatinerna)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 januari 2021 kl. 22:48:16
Jag tror att Stefan Ljungqvist hade passat som Hästen Kapten och att Hans Gustafsson hade passat som Collien!  :) (bägge dessa karaktärer är med i Pongo och De 101 Dalmatinerna)
Hästen Kapten?

Disneyfantasten

gstone

Anders Nyström skulle passa som sultan i någon Aladdin Produktion.

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 10 januari 2021 kl. 21:06:13
Povel Ramel skulle passa som Fflewddur Fflam

Under november-december förra året så lärde jag mig att Fflewddur Fflam och Professor Porter har samma röst i original, så jag förmodar att det var därifrån du fick idén?  :)