Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Animerad filmer nästa år !

Startat av gstone, 29 december 2020 kl. 17:08:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 18:49:06
Hon räknade ju inte sin roll i Smallfoot som en huvudkaraktär trots att den karaktären är typ tritagonisten, så nej, kanske inte.

Men vad finns det för kvinnliga huvudkaraktärer i kommande animerade filmer? Jag kan typ bara hitta Raya i, uppenbarligen, Raya och den sista draken och Katie i Uppkopplad, den sistnämnda skulle ju släppas redan i september förra året, det kan ju dock hända att dess dubbningsprocess var tänkt att påbörjas tätt inpå releasen så de kanske börjat med dubbningen rätt nyligen i och med att den skjutits upp så...
Här finns filmer hon kanske är med i.

Simon Axelsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 januari 2021 kl. 18:53:03
Här finns filmer hon kanske är med i.

Ja, det är liksom de sökorden jag använt för att hitta de animerade filmerna som släpps i år. Därefter kollade jag igenom listan på wikipedia för att utesluta filmer med manliga huvudroller då hon uppger sig dubba huvudrollen i filmen, jag kunde då bara hitta Raya och den sista draken och Uppkopplad (som dock inte står med på listan, men den borde ju släppas i år).
Du får gärna hjälpa till och leta upp filmer med kvinnliga huvudkaraktärer som skulle kunna vara i dubbningsstadiet just nu!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 januari 2021 kl. 18:57:47
Ja, det är liksom de sökorden jag använt för att hitta de animerade filmerna som släpps i år. Därefter kollade jag igenom listan på wikipedia för att utesluta filmer med manliga huvudroller då hon uppger sig dubba huvudrollen i filmen, jag kunde då bara hitta Raya och den sista draken och Uppkopplad (som dock inte står med på listan, men den borde ju släppas i år).
Du får gärna hjälpa till och leta upp filmer med kvinnliga huvudkaraktärer som skulle kunna vara i dubbningsstadiet just nu!
De kanske e Raya då

Simon Axelsson

Nu verkar även Daniel Norberg dubba nånting. Han nämnde det i en video som släpptes idag.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 januari 2021 kl. 17:28:58
Nu verkar även Daniel Norberg dubba nånting. Han nämnde det i en video som släpptes idag.

HURRA ;D ;D ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Nu har tydligen Uppkopplad (som nu tydligen går under sitt ursprungliga namn The Mitchells vs The Machines) köpts av Netflix.

https://variety.com/2021/film/news/netflix-lord-miller-movie-mitchells-vs-machines-sony-1234889393/