Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 mars 2021 kl. 22:17:31
Vet du int de!De e Miley Cyrus

Som du säkert minns så hatar jag Disney Channel serierna som Hannah Montana, Violetta, Austin & Ally, ect. så därför har jag ingen koll på vilka skådespelare som medverkar i dessa och ägnar heller inte min tid åt att söka upp vilka som är med i dem det och därför har det gått helt obemärkt förbi för mig vilka skådespelare som är med i dem...

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 mars 2021 kl. 22:21:18
Skuggan av en ond häxa = Lena i nya DuckTales hon är både Magica de Hex syskonbarn och hennes skugga.

Månen = Månen refererar till Luna i Harry Potter Luna är nämligen namnet på jordens måne. (Jag förstår att du inte kunde lista ut den)

Då jag fortfarande inte sett så mycket av Nya DuckTales så hade jag ingen aning om att Lena var de där två sakerna...

Förresten: är Lena god eller ond?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2021 kl. 22:23:36

Då jag fortfarande inte sett så mycket av Nya DuckTales så hade jag ingen aning om att Lena var de där två sakerna...

Förresten: är Lena god eller ond?
Hon är ond i början och försöker lura Anki att bli hennes vän så hon kan spionera på von Anka men med tiden blir hon riktig vän med Anki och hjälper till att slåss mot Magica.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 mars 2021 kl. 22:26:10
Hon är ond i början och försöker lura Anki att bli hennes vän så hon kan spionera på von Anka men med tiden blir hon riktig vän med Anki och hjälper till att att slåss mot Magica.

Med andra ord en kraraktär likvärdig Megara och Kovu...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2021 kl. 22:26:54
Med andra ord en kraraktär likvärdig Megara och Kovu...
Ja så kan man se på det.

Mathilda Gustafsson

Den här lovar jag att ingen kommer kunna en hund som jobbar i charken och som brukar lösa Mysterier Vem söker jag?

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  8 mars 2021 kl. 22:34:32
Den här lovar jag att ingen kommer kunna en hund som jobbar i charken och som brukar lösa Mysterier Vem söker jag?

Hund som brukar lösa mysterier låter som Scooby-Doo...

Steffan Rudvall

Sharon Dyall

Hunden refererar till Rita en av Sharons första dubbningsroller. I TV serien Varuhuset spelar Sharon karaktären Tina som jobbar i charken. Det sista med mysterier refererar till Daphne i Scooby Doo en roller som Sharon har spelat sedan 2002

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 mars 2021 kl. 22:40:21
Sharon Dyall

Hunden refererar till Rita en av Sharons första dubbningsroller. I TV serien Varuhuset spelar Sharon karaktären Tina som jobbar i charken. Det sista med mysterier refererar till Daphne i Scooby Doo en roller som Sharon har spelat sedan 2002
Japp!

MOA

Tror du skrev detta långt tidigare

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  8 mars 2021 kl. 13:34:04
Familjefar som Family Guy
Serien hette faktiskt Familjepappan när den var ny i Sverige.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 mars 2021 kl. 01:42:34
Serien hette faktiskt Familjepappan när den var ny i Sverige.
Ja tänkte bara som ett skämt

Disneyfantasten

En 12-årig tjej vars bästa vän är en vit hund

Kejsarens flickvän

En av sjöjungfruns systrar

Kinesens dotter

Vem är det jag söker?

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 mars 2021 kl. 17:30:46
En 12-årig tjej vars bästa vän är en vit hund

Kejsarens flickvän

En av sjöjungfruns systrar

Kinesens dotter

Vem är det jag söker?
Kan man få ledtrådar?

Disneyfantasten

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 mars 2021 kl. 17:58:01
100% rätt!

Och karaktärerna?
Det är synd att du inte har med hennes paradroll.