Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Daveigh Chase (1990-2026)

Startat av Monsieur Hulot, 17 juni 2026 kl. 20:27:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Daveigh Chase som var den amerikanska originalrösten till Lilo i Lilo och Stich, samt hade en av rollerna i The Ring (2002) är död. Hon avled i sviterna av hjärnhinneinflammation.

Hon blev 35 år ung. Vila i frid! :'(

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0QlWA/the-ring-skadis-dod

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 17 juni 2026 kl. 20:27:30Daveigh Chase som var den amerikanska originalrösten till Lilo i Lilo och Stich, samt hade en av rollerna i The Ring (2002) är död. Hon avled i sviterna av hjärnhinneinflammation.

Hon blev 35 år ung. Vila i frid! :'(

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0QlWA/the-ring-skadis-dod
Ämnet borde flyttas när hon inte var en svensk VA :(

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 17 juni 2026 kl. 20:31:05Ämnet borde flyttas när hon inte var en svensk VA :(
Oj! Råkade bli fel ämne! Hon var amerikansk. Filmer och TV-serier kanske är bättre, fast nu vet ju inte jag hur man flyttar en tråd.

Lillefot

Riktigt tragiskt att få höra, att dö vid en sån låg ålder är hemskt. :'(
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

Disneyfantasten

Det var en trist nyhet för en så ung person.

Will Siv

:'(

Ledsen men jag kan inte skriva nåt........
- what.

Skokaka

Det var mycket tråkigt att höra, vila i frid... :'(

Jack P.W.

Jag var helt mållös när jag fick höra det här.

Vila i frid.

Elios

Originalrösten till Lilo i Lilo & Stitch gick bort för några dagar sedan endast 35 år gammal.

Daveigh Chase hette hon och dubbade även henne i serien och dom andra filmerna där Lilo varit med.

Hon var även med i The Ring och andra filmer under 2000-talet.

Vila i frid! :'(

MOA

Citat från: Elios skrivet 20 juni 2026 kl. 17:14:47Originalrösten till Lilo i Lilo & Stitch gick bort för några dagar sedan endast 35 år gammal.

Daveigh Chase hette hon och dubbade även henne i serien och dom andra filmerna där Lilo varit med.

Hon var även med i The Ring och andra filmer under 2000-talet.

Vila i frid! :'(
Finns redan ett ämne om detta, Elios missade tydligen det