Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Tidigare i veckan såg jag (och såg om några av) Pirates of The Caribbean filmerna, och de var ganska bra, visserligen inte i klass med storfilmerna från Disney och Pixar, men för vad de är så är de helt okej enligt mig.

I förrgår så såg jag Bedtime Stories och tyckte filmen var bra, en 7/10

moviefan

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Senaste veckorma såg jag flertal spelfilmen via Disney+.

Ett Veck i Tiden tyckte jag liksom med Nötknäpparen och De Fyra Världarna inte var någon höjdare, tyckte den var tråkig och intetsägande.

Alla fyra filmerna med Freaky Friday tyckte jag inte heller var så värst lyckade.

De Tre Musketörerna tyckte jag överlag var ganska bra och sevärd, varken mer eller mindre.

gstone

Kan man hoppas på att Dominique Pålsson Wiklund återkommer som rapunzel i live action trassel om den dubbas ? ???

Hur sannolikt är det ?

https://movieweb.com/first-look-disney-live-action-tangled/

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2026 kl. 18:56:15Kan man hoppas på att Dominique Pålsson Wiklund återkommer som rapunzel i live action trassel om den dubbas ? ???

Hur sannolikt är det ?

https://movieweb.com/first-look-disney-live-action-tangled/
Tio års skillnad mellan Dominique och Teagan. Skulle personligen tippa på en yngre skådespelare.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 58

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juli 2026 kl. 23:17:30Tio års skillnad mellan Dominique och Teagan. Skulle personligen tippa på en yngre skådespelare.
förlåt att det blev så stor text :'(