För ett par månader sedan skrev jag följande i gästboken om det här:
"Disney brukar inte offentliggöra röstuppgifter förrän ganska sent, så någon komplett creditlista kan vi nog inte förvänta oss förrän tidigast 2 - 3 veckor innan premiären, som är den 27 augusti.
Det jag vet så här långt är att minst en tidningsartikel från TT (som publicerats i en rad svenska dagstidningar) har klargjort att Björn Skifs inte kommer att spela Woody i trean - om man läser mellan raderna i det som sagts i intervjun, så får man intrycket att han inte längre är godkänd av Disney i USA. Woody kommer istället att spelas av Jan Mybrand.
Övriga röster vet jag tyvärr ingenting om, men eftersom det inte stått något om det i samma artiklar så är det väl troligt att de flesta andra större rollfigurer kommer att få behålla sina tidigare röster."
I alla trailers som visats på bio verkar i alla fall resterande karaktärer förutom Woody ha samma röster som i de två första filmerna, men det behöver ju i och för sig inte betyda så mycket då det är mer regel än undantag att tidiga trailers har tillfälliga "skräp"-röster.
Som Elios säger är det som sagt klart att Anna Book fortfarande spelar Jessie - hon pratade om dubbningen av Toy Story 3 när hon gästade Hannah Montana Spotlight på Disney Channel häromveckan.