Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Citat från: MOA skrivet  1 augusti 2026 kl. 19:04:22Nu lyckades jag uppdatera till en annan bild med månadens tema. Om jag inte lyckas uppdatera till den planerade bilden får detta bli ersättaren
Är det Link?
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Okej, men denna delen var ändå rätt cool som även visades i trailern.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 augusti 2026 kl. 19:04:22Nu lyckades jag uppdatera till en annan bild med månadens tema. Om jag inte lyckas uppdatera till den planerade bilden får detta bli ersättaren
Jag trodde dock att du inte skulle ha med "tönten" efter månadens slut?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2026 kl. 00:08:52Jag trodde dock att du inte skulle ha med "tönten" efter månadens slut?
Om Skokaka missförstod så skulle jag bara använda tönt versionen av Link tills månadens slut, nu är han sig själv igen
Kan fortfarande inte uppdatera till den planerade bilden

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 augusti 2026 kl. 11:02:02Om Skokaka missförstod så skulle jag bara använda tönt versionen av Link tills månadens slut, nu är han sig själv igen
Kan fortfarande inte uppdatera till den planerade bilden
Tänkte väl det. Men jag tror inte att faktumet att Link talar är problemet utan hans personalitet där. Hoppas att han är bättre i den uppkommande filmen och rätt säker att han talar där.