Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

jag hatar dig och jag kommer slita dig i stycken och jag kommer äta dig för jag vann för min bror är en mycket bättre filmtecknare än du för jag är en vinnare och du är förlorare för djur är högst upp i näringskedjan och du kan inte hindra mig från att få det jag vill ha så hej då,gstone hönshjärna. :P :P :P :P :P :P :P

clara liljeberg

gstone är elak och sa att det inte finns nån uppföljare där folk är djur istället för människor som i kung fu panda och zootropolis.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:50:33
jag hatar dig och jag kommer slita dig i stycken och jag kommer äta dig för jag vann för min bror är en mycket bättre filmtecknare än du för jag är en vinnare och du är förlorare för djur är högst upp i näringskedjan och du kan inte hindra mig från att få det jag vill ha så hej då,gstone hönshjärna. :P :P :P :P :P :P :P
Kalla honom inte hönshjärna, på det här forumet tycker jag att man borde kunna argumentera för det man tycker i stället för att använda fula ord, svordomar och öknamn .

Disneyfantasten

Jag gillar inte tjuvjägare som jagar för att sälja, för skojs skull, för sportens skull eller någon form av illegal jakt och jag gillar inte regnskogsskövling och jag gillar inte när man skär av hajfenor och jag gillar inte när man skräpar ner i naturen, osv.

Clara: Om du sett Prinsessan och Grodan så vet du vilka faror Tiana utsätts för när hon är groda; hundar, hägrar, alligatorer och grodjägare! (tänk vad ledsen hennes mamma skulle bli om något hände henne)

Därför hade jag hellre valt henne som alligator alternativt häger... (när TV-serien väl kommit hoppas jag att hon får mer bild som människa för jag är trött på att se henne som groda, hon har haft det jobbigt som det är när hon spenderade tid som groda i originalfilmen!)

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2021 kl. 22:54:34
Kalla honom inte hönshjärna, på det här forumet tycker jag att man borde kunna argumentera för det man tycker i stället för att använda fula ord, svordomar och öknamn .

Exakt, jag kunde inte ha sagt det bättre själv!

clara liljeberg

kinas befolkning är djur där mulan och shang är svanar och föräldrar också svanar där de får lägga ägg,vakterna är noshörningar och rådgivaren är en get och kejsaren är ett vårtsvin eller typ av fåglar som hans döttrar och hans svärsöner likaså.byborna är ankor,grisar,kaniner,fiskar,delfiner och sköldpaddor och ormar och ödlor och krokodiler och den ondaste är kobran där rösten är hanna ferm,den kvinnliga svarta draken jenny bor bredvid mushus hus och jennys vän är en flicksyrsa som heter shi-lu som var förtjust i cri-kee och när jenny ser mushu så fantiserade hon att mushu var en stark och stilig drakhane och mushu tyckte att han var den ensammaste draken som fann så han sjöng ett musikalnummer om hur det skulle var om det fanns fler drakar och jenny var störtkär i mushu och senare nån gång blev det ett drakbröllop och åkte iväg på smekmånaden till japan där mushus syster är och senare efter smekmånaden  så flyttade de in i ett nytt hus ed ett rede för äggen där de skulle blir en familj med två döttrar och en son.i serien blir det ett äventyr för tonårsdottern raven och tvillingdrakarna stella och mj som står för mushu junior och deras första dag i skolan där det går draktonåringar.jennys röst är lizette pålsson,stella:linda åslund.mj:samma röst som tommy i pippi långstrump.raven:elina raeder.farfar drake:dick erikkson.farmor drake:nina nelson.jennys föräldrar är kråkor när de hittade henne som ett ägg.herr kråka:andreas nilsson.fru kråka:vivian cardinal.felicia,jennys franska syster:? tallulah som är jennys släkting i indien.svetlana är jennys ryska kusin. marge är jennys synska kusin som kan se in i framtiden där hennes röst är eva fröling som också var rösten till yzma när hon var ett bältdjur.jennys andra syster är en operastjärna.fluffis är jennys katt.lychee är jennys medhjälpare som hjälper henne med fruktleveransen för hon är en ponny.mary är jennys brittiska syster som bor i london och hennes röst är josefina hylen.marys dotters röst är josefina götestam.telina är jennys italienska syster där hennes röst är annelie berg.telinas dotter sofias röst är mimmi sanden.mushus syster bor i australien där hon är gift med fred nerk som var nöjd med att vara sitt drakiga jag.alisias röst är annika rynger.tamikas röst är anna gyllenberg och hennes makes röst är roger storm och dras dotter är matilda smedius.jennys farmor och farfar är irenelindh och per sandborg.jenny hade sin faster och farbror i skottland där de använder säckpipa till att kalla på nessie.natillas röst är anna isbäck.jennys bror är niklas gabrielsson.när den kom på dvd så är bonusmaterialet disneypedi där mushu och jenny berättar allt som finns att veta om kina och andra länder från deras familjer och släktingar och disneys pysselhörna där man får pyssla av saker som man har hemma.om ni är emot mig så får min bror arbeta med min filmide mycket tills den visas upp på bioduken.för det var min ide om hur det ska se ut.

MOA

clara liljeberg

men om casper skapar en serie där hennes djurversion som fågel är och hennes mamma också en fågel där man kan lägga ägg och vet du inte hur lycklig man är att leva djurlivet som t ex att om man är en elefant kan man få använda sin snabel och om man är en enhörning då kan man använda sin enhörningsmagi och om man är en fågel då kan man flyga eller som fjärilar eller om man är en ko då kan man använda sin svans som en flugsmälla.såg du inte dukes kopior där karaktärerna är djurversioner av sina vanliga jag där vaiana är en katt och jamine till en gris eftersom det finns en grisversion i serien duck dodgers avsnitt grisarnas planet och snövit är en pingvin beroende av hennes röst som är samma som giraffen sanna och pingvinen penny och dvärgarna är grodor eller elefanter och att ponchahontas vore en örn eller uggla beroende på samma färg och törnrosa till en sköldpadda som hennes dotter var som heter briar beauty.raya borde blir en elefant eftersom elefanter bor i kumandra i indonesiskt stil och att meridas klan var björnar och merida också till en björn för när man är djur då kan man förstå vad djur säger och dt är jag stolt över så ni får skylla er själva och att ni borde skämmas,SKÄMMAS;SKÄMMAS!!för jag har hittat på det och då vill jag att casper får skapa en film enligt mina ideer coh när den dyker upp då ska ni få se på vem som skrattar sist era svikare.

clara liljeberg

så ni är emot mig för nu tänker jag be min bror att göra några filmer där befolkningen är antropomorfa djur och om jag nånsin hör ordet människa igen då får ni sparken från forumet,SPARKEN;SPARKEN!!!!för att ni inte såg kung fu panda och zootroplis för där finns det djurversioner av de och jag vet att kirkes djurversion är en gris.jag har mer makt i min hjärna från att få det jag vill och min bror tänker ha en filmstudio där han ritar antropomorfiska djur och drakar och mystiska djur,ariels djurversion är kanske anka från nåt av avsnitten i ducktales.och att det borde finnas plats för andra palats pets som kan tala där älvorna är kolibrier.om ni gillar det på filmpremiären så ber du mig om ursäkt för att in fantasi är löjlig och att casper är ett filmgeni och bäst filmskapare i världen,men om ni inte gillar det så får ni flytta långt,långt bort där det bor noll invånare.för jag hade rätt och du fel,så JAG VANN!!!au revoar,losers!!!!!

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 15:30:07
så ni är emot mig för nu tänker jag be min bror att göra några filmer där befolkningen är antropomorfa djur och om jag nånsin hör ordet människa igen då får ni sparken från forumet,SPARKEN;SPARKEN!!!!för att ni inte såg kung fu panda och zootroplis för där finns det djurversioner av de och jag vet att kirkes djurversion är en gris.jag har mer makt i min hjärna från att få det jag vill och min bror tänker ha en filmstudio där han ritar antropomorfiska djur och drakar och mystiska djur,ariels djurversion är kanske anka från nåt av avsnitten i ducktales.och att det borde finnas plats för andra palats pets som kan tala där älvorna är kolibrier.om ni gillar det på filmpremiären så ber du mig om ursäkt för att in fantasi är löjlig och att casper är ett filmgeni och bäst filmskapare i världen,men om ni inte gillar det så får ni flytta långt,långt bort där det bor noll invånare.för jag hade rätt och du fel,så JAG VANN!!!au revoar,losers!!!!!
Jag är inte emot dig, men jag tycker att du borde lugna ner dig lite sluta bråka med folk.

Jag hoppas att du lyckas med det du är ute efter! :)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juni 2021 kl. 15:33:31
Jag är inte emot dig, men jag tycker att du borde lugna ner dig lite sluta bråka med folk.

Jag hoppas att du lyckas med det du är ute efter! :)

Precis mina ord!  ;)

clara liljeberg

nu har jag skickat till min bror och han kommer att ordna det innan du ens hunnit blinka.så att jag inte blir besviken på det.så ni får skylla er själva.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 21 juni 2021 kl. 15:45:02
nu har jag skickat till min bror och han kommer att ordna det innan du ens hunnit blinka.så att jag inte blir besviken på det.så ni får skylla er själva.
Hoppas att det blir bra så att du blir glad! :)

clara liljeberg

ja,med talande djur istället för människor.

clara liljeberg

jag vet att poncahontas kraftdjur är en örn,vaiana är en katt och ralf är en noshörning som är djurversioner i zootropolis.baymax är en gris.

clara liljeberg

nu har jag skrivit brev till disney och ska snart skicka det och kanske disney har tolk som kan göra det om de förstod mitt brev och väntar på att disney ritar en draktjej vid namn jenny som ska bli mushus flickvän eftersom hans förra var med ping som var hans gamla vän och med jenny för att komma över det eftersom jenny var störtkär i mushu eftersom han var stor,stark och stilig i jennys kärleksögon.och om du säger nåt elakt till mig så önskar jag att du var en insekt så att jag kan mosa dig i tusen bitar.