Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Scooby doo serier

Startat av Scoobydoofan1, 1 mars 2020 kl. 17:20:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Samlaren skrivet 23 mars 2020 kl. 18:52:52
Det finns ingen säsong 4 av den serien https://www.thetvdb.com/series/a-pup-named-scooby-doo

Så som jag sa tidigare så är det endast säsong 1 och 2 som dubbades då säsong 1 är 13 avsnitt och säsong 2 är 8 avsnitt.

Det finns sex avsnitt som räknas som säsong 3 och 4 enligt Wikipedia

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 mars 2020 kl. 19:08:53
Det vet den biten jag frågade om. Så vi har bars dubbat 21 avsnitt ut av 27?
Ja bara säsong 1&2

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 mars 2020 kl. 19:22:59
Inte bra, då saknas ju 6 avsnitt och säsong 3 & 4.
De 6 avsnitten är säsong 3 och 4

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 mars 2020 kl. 20:00:10
Är det nån som har dom andra 5 avsnitt av "A Pup Named Scooby Doo"? Dvd utgåvan hade bara 16 avsnitt ut av 21 avsnitt.
4 av de 5 avsnitten som inte släppts på DVD har sänts ganska flitigt på Boomerang, även om det i och för sig börjar vara ett litet tag sen senast. Av någon outgrundlig anledning tycks de dock alltid ha hoppat över ett enda avsnitt från säsong 1 och 2 ("Chickenstein Lives").

Jag ska ha alla de 5 avsnitten som inte släppts på DVD, 4 från Boomerang med svenskt, norskt och danskt tal samt ett från TV3 med bara svenskt tal.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 mars 2020 kl. 20:36:26
Har du tänk lägga dom up på nätet så att man kan se på dom? Bara frågar. På vilka kanaler brukar "A Pup Named Scooby Doo" visas ifrån idag, om den visas igen?
De flesta äldre Scooby Doo serier visas bara på Boomerang om de överhuvudtaget visas.

Elios

Så inte ens dem gamla Scooby Doo avsnitten visas på ett tag nu?^^

Daniel Hofverberg

Det var ju bara 1 - 2 månader sedan The New Scooby-Doo Movies visades på TV (på Boomerang), som ändå har sänts förhållandevis flitigt det senaste året (men tyvärr inte det enda avsnitt jag velat få tag i...).

Men förutom den serien håller jag med att det varit ont om äldre Scooby-Doo-serier på Boomerang på senare tid - det var nog över ett år sedan de senast sände The Scooby-Doo Show, och andra serier var ännu längre sedan... :(

Elios

Citat från: DANNEESUR skrivet 24 mars 2020 kl. 04:33:13
DIN ENDA LÖSNING ÄR ATT STÄNGS AV GÄST-POST FUNKTIONEN OCH REGISTRERINGS-FUNKTIONEN ELLER LÅTA INLÄGGET PRECIS OVANFÖR DEN HÄR VARA KVAR SÅ GÖR JAG INGET (PÅ ETT TAG) ELLER RISKERA ATT JAG DDOSAR DETTA FORUM OCH RADERAR HELA DATABASEN

Är detta ett jävla skämt eller. Du är ju ett troll rakt av. Mobbar en som inte kan hjälpa att han har dyslexi och inte kan stava rätt och skriver sånt jävla fult. Du är ju en man borde drämma till på käften alltså. Däng borde du ha!  >:(
Ursäkta men kan inte se nåt annat alternativ till han här. Har Cadpig fått en vän eller är det rent ut sagt han?  ???

gstone

Vi har inte Cartoon Network LÄNGRE  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 mars 2020 kl. 15:40:33
Vet nån om man kan se på The Scooby doo show avsnitt på internet eller youtube på svenska?
Det kan man tyvärr inte.

Elios

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 mars 2020 kl. 16:49:15
Hur då? Är inte serien gammal nog för att vara på youtube? Det finns andra serier på svenska från slutet av 80 talet där.
Det spelar ingen roll om det finns andra serier där eftersom att Wanner Brothers äger scooby-doo och har alla rättigheter förresten är det väl olagligt att ladda upp någonting som man inte har rättigheterna till.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 mars 2020 kl. 15:40:33
Vet nån om man kan se på The Scooby doo show avsnitt på internet eller youtube på svenska?
11 avsnitt från säsong 1 finns på HBO Nordic (med Sun Studios omdubb), men tyvärr inte resten av säsong 1 eller säsong 2 eller 3.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 mars 2020 kl. 17:46:18
Letar efter mediadubb att se på.
För Mediadubbs dubbning av The Scooby-Doo Show är det tyvärr bara gamla inspelningar från TV3 som gäller...

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 mars 2020 kl. 21:17:39
Bättre än ingenting. Problemet är vem har alla avsnitt?
Den som ändå det visste... :(