Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Coronaviruset

Startat av gstone, 16 mars 2020 kl. 17:09:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:29:53
JA Nu har biografer i eskilstuna öppnar  :D
Här i Malmö har det varit öppet ett tag men bara med en biograf den på Storgatan

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:41:36
Här i Malmö har det varit öppet ett tag men bara med en biograf den på Storgatan

Så du bor i Malmö? Det gör jag också... (förlåt om jag sagt detta innan och sedan glömt det)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:47:45
Så du bor i Malmö? Det gör jag också... (förlåt om jag sagt detta innan och sedan glömt det)
Både jag och du har sagt att vi bor i Malmö tidigare du vet när vi pratade om skylten i Augustenborg

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:49:40
Både jag och du har sagt att vi bor i Malmö tidigare du vet när vi pratade om skylten i Augustenborg

Tack för påminnelsen! Hoppas du inte blev upprörd att jag glömde...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:51:23
Tack för påminnelsen! Hoppas du inte blev upprörd att jag glömde...
Nej absolut inte Varför skulle jag bli det :)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:51:54
Nej absolut inte Varför skulle jag bli det :)

För att det varit tal om det här förut...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 augusti 2020 kl. 21:05:21
För att det varit tal om det här förut...
Det är ingenting att bli upprörd över för alla människor glömmer någonting ibland

Soscla

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 augusti 2020 kl. 20:47:45
Så du bor i Malmö? Det gör jag också...

Ni kan träffas nånstans på två meters avstånd! Mänsklig kontakt efter all karantän och nya vänner! Kul! :D

...
Nån som bor i Uppsala?
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 augusti 2020 kl. 22:28:24
Coronaviruset är en bluff som används bara för att skrämma folket till lydnad och lättare kunna skapa ett fängelse samhälle utan murar.

Många vill inte veta detta och kan inte hantera det, så jag förstår om någon blir arg på mig.

Media är bara teater med en riktigt stor budget.
Politiker är bara skådespelare utan riktig makt.

Och mycket mer.

Sånt här borde få en bannade  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Adam Larsson

Varför tar du bort inläggen? Vågar du inte stå för vad du själv skriver?

Steffan Rudvall

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 augusti 2020 kl. 22:46:47
Om du menar mig, inser jag bara att jag kommer bli blockad om jag behåller texten.

Så jag lämnar ämnet och låter folk tro på det dem vill tro på.

Ha en bra dag.
Hey Arnold på svenska Jag tror inte du blir bannad för att du skriver vad du tror

Steffan Rudvall

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 augusti 2020 kl. 22:51:06
Man vet aldrig :(
Jag har blivit blockad från Facebook och MeWe och kanske blir här också om stämningen blir för hotfullt :(

Veta är bättre än att tro.
Jag tog också bort mina svar då jag respekterar dig och dina tankar även fast jag kanske inte håller med dig

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 augusti 2020 kl. 22:51:06
Man vet aldrig :(
Jag har blivit blockad från Facebook och MeWe och kanske blir här också om stämningen blir för hotfullt :(

Veta är bättre än att tro.

Men snälla du. Om du blir blockad och bannad p.g.a. dina åsikter är det oftast inte p.g.a. att du har kontroversiella åsikter, utan att du har SÅ PASS kontroversiella åsikter att de är kränkande för andra inom gruppen.

Med tanke på ditt första inlägg i den här tråden verkar du väldigt privileged som inte blivit utsatt för Covid-19 till den grad att du kallar det hela fejk. Tycker nästan synd om dig. Måste vara jobbigt att vara trångsynt och sedan skylla på att "jag får inte säga vad jag vill på sociala medier, wäh!"

Sabelöga

Citat från: Lilla My skrivet 29 augusti 2020 kl. 15:30:40
Men snälla du. Om du blir blockad och bannad p.g.a. dina åsikter är det oftast inte p.g.a. att du har kontroversiella åsikter, utan att du har SÅ PASS kontroversiella åsikter att de är kränkande för andra inom gruppen.

Med tanke på ditt första inlägg i den här tråden verkar du väldigt privileged som inte blivit utsatt för Covid-19 till den grad att du kallar det hela fejk. Tycker nästan synd om dig. Måste vara jobbigt att vara trångsynt och sedan skylla på att "jag får inte säga vad jag vill på sociala medier, wäh!"
Det var ett fint antagande att åsiktskorridoren inte finns. Men ja, jag håller med om att man får uttrycka sej fritt, så länge man tycker som alla andra. Å det är väll så vi vill ha det, va? In i fållan.
Houba !