Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det kommer igen ny trailer dör Insidan Ut 2 idag ! :-\  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Det här känns som lite för mycket att ta för en sådan här filmen ::)

https://papercutshop.se/product/djungelganget-langfilmen/

Papercut bör sänka priset.

gstone

Det är en rutten värld där man inte kan uttrycka sig som man vill utan rädsla för repressalier :( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 16:55:46Det är en rutten värld där man inte kan uttrycka sig som man vill utan rädsla för repressalier :( :'(
Jag skulle då vara den bakom dessa repressalier? Hur har du tänkt nu? Skulle du ha berättat att du blivit diskriminerad och jag bestraffat dig för att du blitt diskriminerad? ???

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 17:01:39Jag skulle då vara den bakom dessa repressalier? ???
Jag menar Irans ledare

Inte dig ;)

Dig har inget ont mot :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 17:07:07Jag menar Irans ledare

Inte dig ;)

Dig har inget ont mot :)
Irans ledare bryr sig inte om vad någon skriver på ett svenskt internetforum på ett nischat ämne som svensk dubbning.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 17:01:39Hur har du tänkt nu? Skulle du ha berättat att du blivit diskriminerad och jag bestraffat dig för att du blitt diskriminerad? ???
Jag är inte rädd för dig du verkar fredlig :)

Jag tror inte du skulle skada mig :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 17:09:18Jag är inte rädd för dig du verkar fredlig :)

Jag tror inte du skulle skada mig :)
Jag skulle aldrig skada någon oavsett vad de tycker... det går helt emot mina principer och mina värderingar. Jag står för fred, för kärlek och för gemenskap bland människor.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 17:12:02Jag skulle aldrig skada någon oavsett vad de tycker... det går helt emot mina principer och mina värderingar. Jag står för fred, för kärlek och för gemenskap bland människor.
Strunta i dem, Gstone respekterar inte någon det har han själv sagt

gstone

Jag trött på att alla dom bästa svenska dubbarna dör( Savante Thoreson Per Myberg, Toresten Wahlund etc ...😢😭😭😭🥺

Snart kanske det inte finns några bra röstskådespelare kvar i Sverige 😰🫣😥

Lillefot

Det är ingen stor överraskning, men det är ändå lite irriterande att jag nu har lagt över 1000 kronor totalt för att få tag på en sällsynt DVD-film. Delvis för att den har haft mig själv nyfiken länge, och så är det även kul att ge andra chansen att se den att utan behöva lägga ner så mycket pengar.

Självklart ska det då dyka upp någon som laddar upp den kort efteråt, troligen som då endast har tagit den nedkomprimerade versionen och inte ger credit. :(
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Lillefot

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 17 januari 2024 kl. 13:39:36Vilken DVD utgåva är det om man får fråga?
Kapten Sabeltand-filmen från 2003.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Fred