Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

DingoPictures2005

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  7 september 2026 kl. 12:33:54Lägg dig inte i.

Du vet att om jag skulle försöka lägga ut alla bevis här skulle jag bli borttagen direkt av Daniel.

Men du kan söka på namnet Sefton Delmer och Victor Cavendish-Bentincr.
Dina bevis är sjuka människors videos såsom denna.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 september 2026 kl. 13:01:30Dina bevis är sjuka människors videos såsom denna.
Det finns också sjuka människor och medier såsom FoxNews och Nordfront som lagt upp saker som att katter blir käckade i Springfield. Är detta sant i ditt tycke också?

Finns massor med videos som sprider konsipartioner och de gör dem inte till sanning.
Nordfront och Fox News medier som du länkar är väldigt osäriösa.

DingoPictures2005

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  7 september 2026 kl. 13:08:09Då kan jag säga att alla som har påverkat din värdsbild är extrem sjuka människor.
Ahh, nu försöker du dra det klassiska högerextremist kortet som används av typ Örebropartiet och liknande organisationer.
Du snackar mycket om yttrandefrihet och samtidigt så har du visat sympatier med NMR som vill avskaffa yttrandefrihet🤔.

Du håller på med dubbelmoral och hyckleri ser du det själv? 

DingoPictures2005

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  7 september 2026 kl. 13:19:31"Nordfront och Fox News medier som du länkar är" = Det har jag inget minnen av.

Vilka länkar från Nordfront och Fox News medier?

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12467.45
Här länkade du Nordfront du raderade sedan meddalanden för att dölja ditt beetende😠.

Zach66

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  7 september 2026 kl. 12:33:54Lägg dig inte i.

Du vet att om jag skulle försöka lägga ut alla bevis här skulle jag bli borttagen direkt av Daniel.
Och vad har du för rättighet att säga så till mig !!!!!
Det här är ett allmänt forum.
Fy skäms på dig och dina radikala åsikter. 

Du borde kanske bli avstängd från forumet så som du går på och häver ur dig osanningar,  lögner och konspirationsteorier.
Du är precis den typen av personlighet som fastnar för allt detta "skit" som florerar ute på internet.
Väx upp och skärp dig (oavsett din ålder, vilken jag inte har en aning om).

Kastar du otrevligheter omkring dig får du vara beredd på att få mothugg från andra som läser dina påståenden.
Vad vore livet utan film?

MOA

Skärp er alla innan ämnet ballar ur

DingoPictures2005

Citat från: Zach66 skrivet  7 september 2026 kl. 13:41:43Och vad har du för rättighet att säga så till mig !!!!!
Det här är ett allmänt forum.
Fy skäms på dig och dina radikala åsikter.

Du borde kanske bli avstängd från forumet så som du går på och häver ur dig osanningar,  lögner och konspirationsteorier.
Du är precis den typen av personlighet som fastnar för allt detta "skit" som florerar ute på internet.
Väx upp och skärp dig (oavsett din ålder, vilken jag inte har en aning om).

Kastar du otrevligheter omkring dig får du vara beredd på att få mothugg från andra som läser dina påståenden.
👆
Exakt väldigt bra skrivit.
Ta in detta @Hey Arnold på svenska 

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 september 2026 kl. 14:08:14👆
Exakt väldigt bra skrivit.
Ta in detta @Hey Arnold på svenska
Yes, Zach har rätt & kan vi sluta bråka & lämna detta bakom oss nu?

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  7 september 2026 kl. 14:05:59Skärp er alla innan ämnet ballar ur
Jag tänker aldrig respektera hets mot folkgrupp och förintelse förnekaden personer.
Jag tänker sluta när Daniel bannar @Hey Arnold på svenska.
Radikala beteender bör man sätta ned foten för.
Jag kan respektera andra politiska åsikter, själv så är jag väldigt vänster.

Hey Arnold är dock en fakta immun n@z1st som säger att Wikipedia styrs av judar, att Brenton Tarrant och Behring Breivik är påhitt och att offren är "crisis actors" och liknande konspirationer.

Tänk alla de som blev mördade av Breivik, tänk alla anhöriga och de som överlevde med permanenta psykiska sår.
Detta är enligt Arnold bara fake för att sätta ditt nazister som honom själv😠.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 september 2026 kl. 14:17:43Jag tänker aldrig respektera hets mot folkgrupp och förintelse förnekaden personer.
Jag tänker sluta när Daniel bannar @Hey Arnold på svenska.
Radikala beteender bör man sätta ned foten för.
Jag kan respektera andra politiska åsikter, själv så är jag väldigt vänster.

Hey Arnold är dock en fakta immun n@z1st som säger att Wikipedia styrs av judar, att Brenton Tarrant och Behring Breivik är påhitt och att offren är "crisis actors" och liknande konspirationer.

Tänk alla de som blev mördade av Breivik, tänk alla anhöriga och de som överlevde med permanenta psykiska sår.
Detta är enligt Arnold bara fake för att sätta ditt nazister som honom själv😠.
Ingenting att respektera

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  7 september 2026 kl. 14:22:21Ingenting att respektera
Osäker på vad du menar🤔, själv så tycker jag att man bör sätta ned foten för sådant här.
Men yes tänker lämna convon här, och låta @Daniel Hofverberg banna Arnold.

Monsieur Hulot

Jag föreslår att vi tillfälligt stänger denna tråd. För allas skull.

DingoPictures2005

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  7 september 2026 kl. 14:26:37Konstigt för jag visade dig videon som du frågade efter med Brenton Tarrant.
Du tyckte själv att det kändes underligt med den.

" själv så är jag väldigt vänster." = Svergiehatande Kommunist.

" Jag tänker aldrig respektera hets mot folkgrupp och förintelse förnekaden personer." = Bara för du orkar inte tänka själv.

" är dock en fakta immun" = Du beskriver dig själv till 100%.

"Jag tänker sluta när Daniel bannar @Hey Arnold på svenska." = Om han gör det är han lika kommunist som du.

Kommunismen har massmördat flera miljoner människor i historien.

Men folk ska tvingas tro på en fejkade "förintelse" som saknar allt fakta.
Ja, Tarrants video liknar ett FPS spel på grund av hur den är filmad, men den är riktig och flera personer som bland annat GW har uttalat sig om honom.

Hursomhelst lämnar detta nu.

DingoPictures2005

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  7 september 2026 kl. 14:28:17Jag föreslår att vi tillfälligt stänger denna tråd. För allas skull.
👍, låter som en bra idé