Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Oskar

Kan ni beteende som vuxen inte som barn.

Elios

Citat från: Oskar skrivet 13 december 2022 kl. 14:50:03Kan ni beteende som vuxen inte som barn.
Tjaa den heter ju Gnälltråden så att troligen inte 

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 13 december 2022 kl. 15:29:39Tjaa den heter ju Gnälltråden så att troligen inte
Men även Gnälltråden har sina regler...
Citat från: Erika skrivet 28 april 2020 kl. 14:21:29Ni får inte skriva inlägg som som kan uppfattas som stötande eller kränkande. Pajkastning vill vi heller inte ha. Undvik även skriva inlägg som uppmanar till en handling (t. ex. våld).

Annars är det bara att gnälla på, men tänk på trivseln och var även trevlig och respektera andra.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 13 december 2022 kl. 14:50:03Kan ni beteende som vuxen inte som barn.
Jag vill bara gnälla om något som ireterar mig folk som talar illa om live action remakes.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 13 december 2022 kl. 17:17:26Jag vill bara gnälla om något som ireterar mig folk som talar illa om live action remakes.
Det forum får man tycker vad man vill. Och det är upp till er vad man har åsikter om.

Disneyfantasten

Citat från: Oskar skrivet 13 december 2022 kl. 17:31:46Det forum får man tycker vad man vill. Och det är upp till er vad man har åsikter om.

Exakt!

Skokaka

En sak som jag verkligen tycker är synd är att jag har hört hur mycket snöstormar det är i Sverige just nu. Jag är på semester just nu, så jag är utanför Sverige. Men jag kommer snart hem igen, och jag har hört att snöstormarna skapar strömavbrott. Detta hände i Uppsala av vad jag har hört, och jag hoppas att allt ström återvänder och att strömavbrotten är bara för tillfället som vanligt... Jag är orolig om det orsakar hela landet, dock... Låt oss hoppas att snön försvinner snart... :-\ :(

Elios

Lilla My

Citat från: Skokaka skrivet 13 december 2022 kl. 19:39:52En sak som jag verkligen tycker är synd är att jag har hört hur mycket snöstormar det är i Sverige just nu. Jag är på semester just nu, så jag är utanför Sverige. Men jag kommer snart hem igen, och jag har hört att snöstormarna skapar strömavbrott. Detta hände i Uppsala av vad jag har hört, och jag hoppas att allt ström återvänder och att strömavbrotten är bara för tillfället som vanligt... Jag är orolig om det orsakar hela landet, dock... Låt oss hoppas att snön försvinner snart... :-\ :(
Lite kul för jag hoppas tvärtom - Att vi får mer snö och att kylan håller i sig, så vi får snö under i princip hela december för en gångs skull!  ;D

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 14 december 2022 kl. 12:32:51Lite kul för jag hoppas tvärtom - Att vi får mer snö och att kylan håller i sig, så vi får snö under i princip hela december för en gångs skull!  ;D
Då blir inte bara julen mer julkänslig, utan det räddar naturen också!  :)

Skokaka

Citat från: Lilla My skrivet 14 december 2022 kl. 12:32:51Lite kul för jag hoppas tvärtom - Att vi får mer snö och att kylan håller i sig, så vi får snö under i princip hela december för en gångs skull!  ;D
Så länge snön inte orsakar något kaos. Jag tycker dock att snö behövs i vintern, så...

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 14 december 2022 kl. 12:43:57Så länge snön inte orsakar något kaos. Jag tycker dock att snö behövs i vintern, så...
På vägarna och trotoarerna behövs det ingen snö, däremot kan den få ligga på gräset och på vattnet.

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet 13 december 2022 kl. 19:39:52En sak som jag verkligen tycker är synd är att jag har hört hur mycket snöstormar det är i Sverige just nu. Jag är på semester just nu, så jag är utanför Sverige. Men jag kommer snart hem igen, och jag har hört att snöstormarna skapar strömavbrott. Detta hände i Uppsala av vad jag har hört, och jag hoppas att allt ström återvänder och att strömavbrotten är bara för tillfället som vanligt... Jag är orolig om det orsakar hela landet, dock... Låt oss hoppas att snön försvinner snart... :-\ :(
Det finns väl kanske någon gyllene medelväg...? Jag ser gärna att snön finns kvar under december och januari, men vill helst inte ha riktigt lika kallt som nu - här i Skellefteå är det just nu minus 20 grader, blåser stormvindar och snöar; allt annat än roligt och nästan omöjligt att ens gå utanför dörren... :(

Skokaka

Igår var en fruktansvärd dag! >:( Idag var inte så bra heller, men bara lite... :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 december 2022 kl. 13:40:55Igår var en fruktansvärd dag! >:( Idag var inte så bra heller, men bara lite... :-\
Hurdå?Gick nånting snett eller?