Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag vill gnälla på Netflix !

Dom har väldigt bristfälla svenska rollistor för Trollkarlarna: Äventyr i Arcadia !  >:(

Jag vill gärna veta vem som spelar Sir Galahad[  :(

Jag känner väldigt väl igen rösten men jag kommer inte på !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Det är så många karaktär som jag undrar vilka som dubbar på svenska men inte vet ! :'(:'(:'(:'(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 juli 2023 kl. 17:09:12Jag struntar i Flykt.

Den filmen hsar inte intresse av.
Du borde inte strunta i Flykt - det var en väldigt bra film; både välgjord, intressant och gripande.

MOA

Citat från: gstone skrivet 22 juli 2023 kl. 17:09:12Jag struntar i Flykt.

Den filmen hsar inte intresse av.
Tänker int heller se den filmen

gstone

Pappa blir sur på mig >:(

Bara för att jag inte vill se Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem i 4DX >:(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 25 juli 2023 kl. 12:40:36Pappa blir sur på mig >:(

Bara för att jag inte vill se Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem i 4DX >:(
Fortfarande nervös för det formatet?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 juli 2023 kl. 12:46:14Fortfarande nervös för det formatet?
Det verkar väldigt distraherande :-\

Jag vill koncentrera mig på själva filmen och dubbningen ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 juli 2023 kl. 12:40:36Pappa blir sur på mig >:( 
Jag förstår hur det känns för min pappa blir också lätt arg på mig ibland.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juli 2023 kl. 13:53:05Jag förstår hur det känns för min pappa blir också lätt arg på mig ibland.
För att du gillar & titta på barnprogram & barnfilmer?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 25 juli 2023 kl. 16:10:37För att du gillar & titta på barnprogram & barnfilmer?

Det har absolut ingenting alls med den saken att göra.

Men jag hamnar ibland med konflikter med honom när jag t.ex. förmanat honom om saker eller när jag sagt ifrån om saker, t.ex. när han hostar utan att hålla för, när han avbryter mig, ect.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juli 2023 kl. 17:45:18Det har absolut ingenting alls med den saken att göra.

Men jag hamnar ibland med konflikter med honom när jag t.ex. förmanat honom om saker eller när jag sagt ifrån om saker, t.ex. när han hostar utan att hålla för, när han avbryter mig, ect.
Man måste hålla för när man hostar,särskilt viktigt under pandemin

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juli 2023 kl. 17:45:18Det har absolut ingenting alls med den saken att göra.

Förlåt, men hur kan man blir sur när någon ber en att hålla för munnen när man hostar? Det är väl självklart och det bör alla göra. 

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 juli 2023 kl. 18:10:09Förlåt, men hur kan man blir sur när någon ber en att hålla för munnen när man hostar? Det är väl självklart och det bör alla göra.

Det tycker jag också, men Pappa är dålig på att lyssna och går inte att resonera med, till på köpet vägrar han ta till sig av viktiga saker, han har lampan tänd i sitt vardagsrum även när det är ljust ute, han har lampan tänd i sitt toalettrum hela tiden, han lämnar alltid toalocket öppet, han skyller ifrån sig med ursäkter angående planeten (när jag t.ex. säger att man ska ta tåg istället för flyg, ect.), osv. Det krävs inte mycket för att han ska bli arg.

Jag kan förstå varför han och Mamma skildes när jag var 2, jag har varit så van vid att de varit skilda i hela mitt liv så länge jag kan minnas, jag var då för ung för att minnas att de någonsin bott ihop.

Mamma känner jag är lättare att resonera med och är en bättre lyssnare.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 juli 2023 kl. 18:57:29Det tycker jag också, men Pappa är dålig på att lyssna och går inte att resonera med, till på köpet vägrar han ta till sig av viktiga saker, han har lampan tänd i sitt vardagsrum även när det är ljust ute, han har lampan tänd i sitt toalettrum hela tiden, han lämnar alltid toalocket öppet, han skyller ifrån sig med ursäkter angående planeten (när jag t.ex. säger att man ska ta tåg istället för flyg, ect.), osv. Det krävs inte mycket för att han ska bli arg.

Jag kan förstå varför han och Mamma skildes när jag var 2, jag har varit så van vid att de varit skilda i hela mitt liv så länge jag kan minnas, jag var då för ung för att minnas att de någonsin bott ihop.

Mamma känner jag är lättare att resonera med och är en bättre lyssnare.
Vilken farsa du har!Måste va väldigt svårt & leva med en man som han.Tur att du har en förståndig morsa & resonera med

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 25 juli 2023 kl. 19:31:09Vilken farsa du har!Måste va väldigt svårt & leva med en man som han.Tur att du har en förståndig morsa & resonera med

Ja, man kan aldrig veta med Pappa, för det mesta brukar han vara snäll, men ibland kan han bli riktigt irriterad bara man förmanar honom.