Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Skriv till mig i PM om ni är så nyfikna istället för att spamma tråden

Varsågod

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 augusti 2020 kl. 12:58:25
Jag skriver hur jag vill, Vad har du med det att göra?

Det här är gnälltråden, så det var rätt ställe att anmärka på det. Språket är inte utformat på ett sätt som gör att man kan skriva "hur man vill" och få det att låta vettigt. Särskilt inte när man väljer fel propositioner, vilket lätt kan leda till missförstånd beroende på situation.

Steffan Rudvall

Citat från: Varsågod skrivet 13 augusti 2020 kl. 14:09:20
Det här är gnälltråden, så det var rätt ställe att anmärka på det. Språket är inte utformat på ett sätt som gör att man kan skriva "hur man vill" och få det att låta vettigt. Särskilt inte när man väljer fel propositioner, vilket lätt kan leda till missförstånd beroende på situation.
Okej Mr språkpolis jag förstår

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 augusti 2020 kl. 23:13:22
Idag har någon tagit sönder fönstret på musiksalen

De kanske bara ville höra er musik...? Dock är det ju vandalism, så det var ju en tråkig händelse
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 17 augusti 2020 kl. 23:21:48
De kanske bara ville höra er musik...? Dock är det ju vandalism, så det var ju en tråkig händelse
Vi spelar ingen musik klockan 4 på morgonen och speciellt inte då skolan inte har några vanliga lektioner tills på torsdag

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 augusti 2020 kl. 23:37:36
Vi spelar ingen musik klockan 4 på morgonen och speciellt inte då skolan inte har några vanliga lektioner tills på torsdag

Nej, det är ju klart, det har inte vi heller. Kanske ville personen i fråga själv spela musik...? (annars var det mest menat som ett skämt)

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 17 augusti 2020 kl. 23:45:37
Nej, det är ju klart, det har inte vi heller. Kanske ville personen i fråga själv spela musik...? (annars var det mest menat som ett skämt)
Själv tror jag att hen vill stjäla de dyra instrumenten men lyckligtvis har hen inte lyckats än

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 augusti 2020 kl. 23:52:48
Själv tror jag att hen vill stjäla de dyra instrumenten men lyckligtvis har hen inte lyckats än

Det är ju det troligaste, det måste jag hålla med om. Jag vittnade en gång en något äldre man och hans gäng göra inbrottsförsök på mina numera gamla skola, vad han skulle in och göra bakvägen är oklart, men han kan ha varit där för att stjäla instrument. Som sagt var mina två tidigare inlägg mer menade som skämt än faktiska gissningar.

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 18 augusti 2020 kl. 00:37:43
Som sagt var mina två tidigare inlägg mer menade som skämt än faktiska gissningar.
Jag förstod det

Simon Axelsson

MOA

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 18 augusti 2020 kl. 17:18:51
Jag hade inbrott i lördags

Det var tråkigt att höra, jag tycker synd om dig...  :(

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 augusti 2020 kl. 23:52:48
Idag kom hen tillbaks och slog sönder ännu ett fönster men han fångades av övervakningskamerorna

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 augusti 2020 kl. 17:19:30
Mår du och din familj bra?
Ja vi mår bra men jag blev bestulen på över 500 kr