Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Thomas Engelbrektsson Hur ser han ut?

Startat av Steffan Rudvall, 31 maj 2020 kl. 17:42:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Någon som vet var man kan hitta bild på Thomas Engelbrektsson? Jag jag behöver det till mitt kollage

gstone

Min favorit roll av honom är Herr Rumpper i Ko ock Kyckling  ;D ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

#2
Jag hittade åtminstone tre bilder på honom via Svenska dagstidningar, men ingen av dem är dagsaktuella (de är från 1979, 1993 och 1997). Dessutom är han inte ensam på någon av bilderna... Men kanske kommer någon av dem till användning...

Steffan Rudvall

Oj det här ämnet var ju onödigt efter att jag hade skapa ett ämnet så gick jag in och sökte på Facebook och jag hittade honom


Erika

Aha, där kom du visst med en mera dagsaktuell bild på honom. :)

Adam Larsson

#5
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2020 kl. 19:47:59
Oj det här ämnet var ju onödigt efter att jag hade skapa ett ämnet så gick jag in och sökte på Facebook och jag hittade honom


Är du säker att det han och inte någon med samma namn?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 31 maj 2020 kl. 19:50:33
Är du säker att det han och inte någon med samma namn?
Ja, eftersom att han följer Dan Bratt, Gizela Rasch, Mikael Roupé,  Kenneth Milldoff, Håkan Mohede och Mats Qviström alla dessa fd skådespelare hos Sun Studio

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2020 kl. 19:54:51
Ja, eftersom att han följer Dan Bratt, Gizela Rasch, Mikael Roupé,  Kenneth Milldoff, Håkan Mohede och Mats Qviström alla dessa fd skådespelare hos Sun Studio

Dåså, tack för bilden!  :D (nu kan jag äntligen göra mitt efterlängtade kollage med honom)

Och nu när du ändå nämner Gizela Rasch; har du någon bild på henne också?  :)

Adam Larsson

#8
Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 maj 2020 kl. 20:01:11
Dåså, tack för bilden!  :D (nu kan jag äntligen göra mitt efterlängtade kollage med honom)

Och nu när du ändå nämner Gizela Rasch; har du någon bild på henne också?  :)




Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet 31 maj 2020 kl. 20:07:24






Tackar!  :D (nu kan jag äntligen göra mitt efterlängtade kollage med henne)

Hade gärna tagit upp fler exempel på personer (och karaktärer) men jag vill inte glida ur ämnet så jag tar min begäran i ett annat ämne...

MoraNisse



MOA

På den tiden när man kunde va gäst,en bättre tid