Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Encanto (2021)

Startat av gstone, 18 juni 2020 kl. 15:42:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

John Leguizamo kommer göra röst Bruno Mirabels farbror.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Har ni några bra förslag på röster till karaktärerna?

Jag tror att Clara Henry kan passa till huvudrollen Mirabel, tycker det är synd att hon dubbar så sällan...

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 september 2021 kl. 19:59:10

Jag tror att Clara Henry kan passa till huvudrollen Mirabel, tycker det är synd att hon dubbar så sällan...

Clara hade nog kunnat funka, annars har ju Matilda Smedius dubbat Stephanie Beatriz. Några förslag till de andra rollerna har jag dock inte, John Leguizamo har visserligen dubbats av Robert Gustafsson tidigare, men jag vet inte om Robert hade passat i rollen, han är dock för tillfället den enda jag kan komma på till Johns roll.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 september 2021 kl. 20:15:27
John Leguizamo har visserligen dubbats av Robert Gustafsson tidigare, men jag vet inte om Robert hade passat i rollen, han är dock för tillfället den enda jag kan komma på till Johns roll.
Andreas Nilsson har också dubbat honom.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 september 2021 kl. 20:20:20
Andreas Nilsson har också dubbat honom.

Jaha, ja. Det var jag inte medveten om, så tack för infon!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Gustav Jonsson

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Jag tror att Sanna Nielsen också kan fungera som Mirabel, liksom Clara dubbar hon inte heller särskilt ofta...

Men oavsett vad så tror jag det blir bra resultat med dubbningen, det brukar bli det...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 september 2021 kl. 19:59:10

Hon e också Youtuber
Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 september 2021 kl. 20:50:49
Jag tror att Sanna Nielsen också kan fungera som Mirabel, liksom Clara dubbar hon inte heller särskilt ofta...

Men oavsett vad så tror jag det blir bra resultat med dubbningen, det brukar bli det...
Har hon ens dubbat nåt annat än Alice I Underlandet?

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 29 september 2021 kl. 21:01:52
Hon e också YoutuberHar hon ens dubbat nåt annat än Alice I Underlandet?

Nils Holgerssons Underbara Resa...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 september 2021 kl. 21:06:00
Var Youtuber nu verkar hon satsa på TV.

Programmet Snacka om Sex, där hon och Kipper Riley tar upp sådana diskussioner på ett mycket bra sätt...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 september 2021 kl. 21:13:28
Programmet Snacka om Sex, där hon och Kipper Riley tar upp sådana diskussioner på ett mycket bra sätt...
Ja men många andra program också till exempel är hon ju programledare i programmet Vem kan vad men hon medverkar också i många program.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 september 2021 kl. 21:18:30
Ja men många andra program också till exempel är hon ju programledare i programmet Vem kan vad men hon medverkar också i många program.

Ja det har du rätt i, det hade jag glömt...

Men låt inte detta ämna förvandlas till en tråd om just Clara Henry (eller Sanna Nielsen), det är bättre passat för en ny tråd för fägge dessa tjejer, låt oss nu återgå till ämnet och om hur vi ser framemot denna film!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 september 2021 kl. 21:21:36
Ja det har du rätt i, det hade jag glömt...

Men låt inte detta ämna förvandlas Fille en tråd om just Clara Henry (eller Sanna Nielsen), det är bättre passat för en ny tråd för fägge dessa tjejer, låt oss nu återgå till ämnet och om hur vi ser framemot denna film!
Fille?