Droiderna
Vad jag har förstått dubbades denna av Eurotroll och om jag inte missminner mig har jag för mig att bl. a. Annica Smedius, Gunnar Ernblad och Andreas Nilsson var med. Eftersom Droiderna är en ganska gammal animerad tv-serie kan jag tänka mig att det säkert existerar fler dubbningar av samma serie.
Ewokerna
Det finns två olika dubbningar, en dubbning gjord av KM Studio (Clash här på forumet har nämnt Ingemar Carlehed och Monica Forsberg som två av skådespelarna i den dubben) och en ytterligare utförd av Eurotroll (med samma skådespelare som i Droiderna).
Jag har tyvärr ingen mer information än så om dessa då jag har aldrig sett någon av dem med svenskt tal (jag har baserat min fakta på hemsidans skådespelarregister och tidigare diskussioner här på forumet).
Clone Wars (alt. Klonkrigen)
Den här serien är dubbad av Sun Studio om jag minns rätt. Det var ett tag sedan som jag såg något avsnitt av den här serien, men jag minns några röster.

Anakin Skywalker - Dick Eriksson
Obi-Wan Kenobi - Dan Bratt
Yoda - Gunnar Ernblad
Count Dooku - Stephan Karlsén
Jag har för mig att Jennie Jahns var med (tror hon spelade någon ondskefull kvinnlig sith), Ole Ornered och Adam Fietz spelade en del biroller.
Det var i stort sett allt jag vet om den här dubbningen, men jag är ganska säker på att du kan få en betydligt bättre creditlista från Sun Studio själva.