Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Happy Halloween Scooby-Doo ny direkt till DVD långfilm

Startat av Adam Larsson, 3 juli 2020 kl. 22:28:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Happy Halloween Scooby Doo kommer bli nästa direkt till DVD Scooby Doo film på engelska har alla officiella skådespelare återvänt till sina roller alltså inte skådespelarna från Scoob!

Trailern för Happy Halloween Scooby Doo

https://youtu.be/z6UVARUhXH4


Eftersom att jag inte vet om filmen kommer dubbas så startar jag tråden på Filmer och Tv-serier istället för på Dubbningar och Röster

Adam Larsson


Här får man se hur omslaget på dvdn kommer se ut


Mathilda Gustafsson

Hoppas det blir BTI som får dubba den och inte SDI Media  då jag verkligen verkligen gillade dubbningen av Scooby Doo i vilda västern/Shaggys Shoutdown 2017 och den dubbningen gjordes of BTI

Scoobydoofan1


RC

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 juli 2020 kl. 11:28:38
Hoppas det blir BTI som får dubba den och inte SDI Media  då jag verkligen verkligen gillade dubbningen av Scooby Doo i vilda västern/Shaggys Shoutdown 2017 och den dubbningen gjordes of BTI
Tror nog det blir SDI Media som vanligt

Steffan Rudvall

En liten bättre bild  på hur omslaget på dvdn kommer se ut

Jabberjaw

Spännande.  :D och själv har man inte ens hunnit se på filmen innan ...  Return to Zombie Island
Detta blir alltså den 31:e Scooby-Doo filmen i deras ordning, men knappast den första Halloween tema filmen dom gör vilket är lite tråkigt  :(

WarnerBros Nordic hade gärna fått tjata lite på sina vänner att istället släppa fler Scooby-Doo serier på DVD först om vi ska "köpa" in fler långfilmer. Man måste ju ge fansen lite kan jag tycka, speciellt nu när Walt Disney lanserar Disney+ så borde Warner göra detsamma med sina serier!!  :-[

Daniel Hofverberg

Happy Halloween - Scooby-Doo! låter onekligen lovande, men det återstår ju att se om den kommer att släppas i de nordiska länderna eller inte. Merparten av DVD-filmerna som släppts i USA har ju även släppts här, men dock inte alla, så vi får bara hålla tummarna...

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2020 kl. 01:39:22
Happy Halloween - Scooby-Doo! låter onekligen lovande, men det återstår ju att se om den kommer att släppas i de nordiska länderna eller inte. Merparten av DVD-filmerna som släppts i USA har ju även släppts här, men dock inte alla, så vi får bara hålla tummarna...
Det största är ju kvalitén på filmen när det gäller om det är riktiga monster eller bara dom som är klädda som monster.

Alexander

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juli 2020 kl. 01:39:22
Happy Halloween - Scooby-Doo! låter onekligen lovande, men det återstår ju att se om den kommer att släppas i de nordiska länderna eller inte. Merparten av DVD-filmerna som släppts i USA har ju även släppts här, men dock inte alla, så vi får bara hålla tummarna...

Det står på Carol Petersens hemsida sen i våras att hon har översatt den.

https://www.carolpetersen.se/dubbningsoversattning

Daniel Hofverberg

Citat från: Alexander skrivet 13 juli 2020 kl. 10:50:09
Det står på Carol Petersens hemsida sen i våras att hon har översatt den.

https://www.carolpetersen.se/dubbningsoversattning
Trevligt, då måste vi ju kunna förutsätta att filmen antingen redan har dubbats till svenska eller kommer att dubbas under sommaren/hösten. :)

Steffan Rudvall


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.