Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2020 kl. 15:18:37
Jag tyckte att jag hade med henne...  ???
Ja hon står på listan men bilden är inte med.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 december 2020 kl. 15:22:49
Ja hon står på listan men bilden är inte med.

Jag tycker att det ser ut som henne väster om Kim Possible!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2020 kl. 15:24:20
Jag tycker att det ser ut som henne väster om Kim Possible!
Ja det är antagligen hon men hon har dock inte på sig sina vanliga kläder så jag kände inte igen henne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 december 2020 kl. 15:29:46
Ja det är antagligen hon men hon har dock inte på sig sina vanliga kläder så jag kände inte igen henne.

Vad menar du med "vanliga kläder", jag tycker det ser ut som vanliga kläder, på bilden du länkade har hon på sig någon dräkt av något slag...

Det ska tilläggas att jag inte har sett serien, jag gjorde mitt kollage genom att kolla på det som Erik Dahlberg hade fixat...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2020 kl. 15:31:17
Vad menar du med "vanliga kläder", jag tycker det ser ut som vanliga kläder, på bilden du länkade har hon på sig någon dräkt av något slag...

Det ska tilläggas att jag inte har sett serien, jag gjorde mitt kollage genom att kolla på det som Erik Dahlberg hade fixat...
Hon har oftare på sig kläderna som är på min bild dock så är det ingen serie utan ett spel.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 december 2020 kl. 15:32:22
Hon har oftare på sig kläderna som är på min bild dock så är det ingen serie utan ett spel.

PC-spel förmodar jag?

Steffan Rudvall

jimstrom

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 december 2020 kl. 11:01:30
Tyvärr kunde jag inte hitta en bild av Ulf-Håkan, men jag vet att du föredrar att ha bilder från när personen faktiskt spelar karaktären, så jag bifogar en bild från Lucky Luke Det stora äventyret.

Tips!

Ulf-Håkan Jansson medverkar i Julkalendern Barnen i Höjden som finns i sin helhet på Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=JFh7RNpQRdg&list=PL9mCjIcuMEU86KGD89c4bMXj8Xw5wV4D3
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Disneyfantasten

MOA

Disneyfantasten

Jag tänkte informera om att jag uppdaterat Sharon Dyall (sida 29) med Sylvia Marpole, Steve Kratz (sida 51) med Tysk Arbetsman (ur "Frost"), Johan Hedenberg (sida 52) med Stora Stygga Vargen (spelar honom i Raw Toonage), samt fyra karaktärer till (Harvey Bullock, Bane, Etrigan och Green Goblin) och Magnus Mark (sida 61) med Fransk Arbetsman (ur "Frost")!  :)

Disneyfantasten

Emil Smedius
- en av Smågrisarna = Kogänget
- Conrad = Katten i Hatten (2003)
- August Glupsk = Kalle och Chokladfabriken (2005)

Disneyfantasten

Jag vill informera om att jag uppdaterat Mikaela Ardai Jennefors med Victoria ur Lilo och Stitch TV-serien!  :)