Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

MOA

Vilken karaktär spelade Therese Reuterswärd i sin senaste dubbning?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 10 december 2020 kl. 15:16:27
E de collaget färdigt?
Ja just nu laddar jag upp kollage som har varit färdiga väldigt länge.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 december 2020 kl. 16:14:52
Ja just nu laddar jag upp kollage som har varit färdiga väldigt länge.

Hur många är det om man får fråga?

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 december 2020 kl. 09:29:10
De kommer ett till senare idag.
Jag glömde att säga att jag tyvärr inte kunde ladda upp kollaget p.g.a. "säkerhetsinställningar".

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 december 2020 kl. 16:57:58
Jag glömde att säga att jag tyvärr inte kunde ladda upp kollaget p.g.a. "säkerhetsinställningar".

Som jag råkade ut för när jag skulle publicera Nina Alfredsson, Sten Carlberg, Jan Modin och uppdateringen av Anders Öjebo...

Verkar som jag får göra nya kollage med dessa fyra och sedan publicera dem på nytt...

Denna vecka har jag iallafall hunnit med 90 KM-dubbare (nåja, 87), så jag har 10 till som jag väl kommer att bli klar med nästa vecka, så som det ser ut kommer jag att bli färdig med Sun Studio Köpenhamn stammen direkt nästa vecka (som består av 20) så att jag sedan får tid över att redigera mina kollage och lägga till fler samt göra nya kollage av de som inte gick att publicera...

Sun Studios Stockholms-filial tänkte jag att jag skulle påbörja efter nyår!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 december 2020 kl. 17:04:25
Som jag råkade ut för när jag skulle publicera Nina Alfredsson, Sten Carlberg, Jan Modin och uppdateringen av Anders Öjebo...

Verkar som jag får göra nya kollage med dessa fyra och sedan publicera dem på nytt...

Det är inte första gången det har hänt mig samma sak hände med  Lizette Pålssons kollage

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 december 2020 kl. 17:14:29
Det är inte första gången det har hänt mig samma sak hände med  Lizette Pålssons kollage

Men Pålsson publicerades tillslut!  :)

Mina kollage med Annika Herlitz och Daniel Sjöberg krånglade också när jag uppdaterade dem, men emellertid lyckades jag lösa det genom att fixa nya!  :) (samma med Gunilla Åkesson)

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Som ni kanske förstår finns det många äldre kollage som jag är onöjd med därför tänker jag uppdatera och fräscha till dessa kollage.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 december 2020 kl. 22:38:16
Som ni kanske förstår finns det många äldre kollage som jag är onöjd med därför tänker jag uppdatera och fräscha till dessa kollage.

Vilka gäller det då om man får fråga? (utöver Roger Storm)