Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 december 2020 kl. 12:05:32
Okej, med andra ord en situation likvärdig David och Pleakley i Lilo och Stitch, som i olika medier vid olika tillfällen spelas av Johan Svensson...

Sedan kanske det inte räknas men Niclas Ekholm som spelade Max i Djungel George spelade senare Lyle i 2an... (som i första filmen spelades av Bengt Bauler)
Eller som att Mattias Knave och Hasse Jonsson bytte roller i omdubbningen av Porco Rosso Mattias spelade rollen som Hasse spelade i originaldubbningen och Hasse spelade rollen som Mattias spelade i originaldubbningen.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 december 2020 kl. 12:11:08
Eller som att Mattias Knave och Hasse Jonsson bytte roller i omdubbningen av Porco Rosso Mattias spelade rollen som Hasse spelade i originaldubbningen och Hasse spelade rollen som Mattias spelade i originaldubbningen.
Koinsidens?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 december 2020 kl. 12:05:32
Okej, med andra ord en situation likvärdig David och Pleakley i Lilo och Stitch, som i olika medier vid olika tillfällen spelas av Johan Svensson...

Sedan kanske det inte räknas men Niclas Ekholm som spelade Max i Djungel George spelade senare Lyle i 2an... (som i första filmen spelades av Bengt Bauler)
Pleakleys första röst är en nazist nu  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 17 december 2020 kl. 19:52:22
Vem e han?

Jonas Inde!  :) (gjorde endast rollen i två filmer har jag för mig)

Hur fick ni förresten reda på att han är nacist? (TonyTonka nämnde det i ett PM omkring januari-februari tidigare i år och nu har även gstone nämnt det, jag visste det dock inte förrän Tony nämnde det)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 december 2020 kl. 20:04:25
Jonas Inde!  :) (gjorde endast rollen i två filmer har jag för mig)

Hur fick ni förresten reda på att han är nacist? (TonyTonka nämnde det i ett PM omkring januari-februari tidigare i år och nu har även gstone nämnt det, jag visste det dock inte förrän Tony nämnde det)

Han var på en höger-extremistisk radio show och är inlagd på dårhus nu.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 17 december 2020 kl. 20:08:26
Synd

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 17 december 2020 kl. 20:08:26

Fast va, "dårhus"? Nej?

Steffan Rudvall

Var snälla och håll er till ämnet.

Disneyfantasten

MOA

Elios

Citat från: MOA skrivet 18 december 2020 kl. 23:35:07
Då har du slutat göra collage som Adam trodde

Det måste jag hålla med om då.