Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 december 2020 kl. 12:05:32
Okej, med andra ord en situation likvärdig David och Pleakley i Lilo och Stitch, som i olika medier vid olika tillfällen spelas av Johan Svensson...

Sedan kanske det inte räknas men Niclas Ekholm som spelade Max i Djungel George spelade senare Lyle i 2an... (som i första filmen spelades av Bengt Bauler)
Eller som att Mattias Knave och Hasse Jonsson bytte roller i omdubbningen av Porco Rosso Mattias spelade rollen som Hasse spelade i originaldubbningen och Hasse spelade rollen som Mattias spelade i originaldubbningen.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 december 2020 kl. 12:11:08
Eller som att Mattias Knave och Hasse Jonsson bytte roller i omdubbningen av Porco Rosso Mattias spelade rollen som Hasse spelade i originaldubbningen och Hasse spelade rollen som Mattias spelade i originaldubbningen.
Koinsidens?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 december 2020 kl. 12:05:32
Okej, med andra ord en situation likvärdig David och Pleakley i Lilo och Stitch, som i olika medier vid olika tillfällen spelas av Johan Svensson...

Sedan kanske det inte räknas men Niclas Ekholm som spelade Max i Djungel George spelade senare Lyle i 2an... (som i första filmen spelades av Bengt Bauler)
Pleakleys första röst är en nazist nu  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 17 december 2020 kl. 19:52:22
Vem e han?

Jonas Inde!  :) (gjorde endast rollen i två filmer har jag för mig)

Hur fick ni förresten reda på att han är nacist? (TonyTonka nämnde det i ett PM omkring januari-februari tidigare i år och nu har även gstone nämnt det, jag visste det dock inte förrän Tony nämnde det)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 december 2020 kl. 20:04:25
Jonas Inde!  :) (gjorde endast rollen i två filmer har jag för mig)

Hur fick ni förresten reda på att han är nacist? (TonyTonka nämnde det i ett PM omkring januari-februari tidigare i år och nu har även gstone nämnt det, jag visste det dock inte förrän Tony nämnde det)

Han var på en höger-extremistisk radio show och är inlagd på dårhus nu.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 17 december 2020 kl. 20:08:26
Synd

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 17 december 2020 kl. 20:08:26

Fast va, "dårhus"? Nej?

Steffan Rudvall

Var snälla och håll er till ämnet.

Disneyfantasten

MOA

Elios

Citat från: MOA skrivet 18 december 2020 kl. 23:35:07
Då har du slutat göra collage som Adam trodde

Det måste jag hålla med om då.