Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 15 februari 2021 kl. 21:40:54
Står de inge datum?
Det enda jag vet är att de är gjorda samtidig eller kort efter Sun Studio.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 19 februari 2021 kl. 15:02:51
Gör collage på Backman

Vilken Backman?

Jag förutsätter att det gäller Gunilla Backman men frågar för att vara säker...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 februari 2021 kl. 15:04:13
Vilken Backman?

Jag förutsätter att det gäller Gunilla Backman men frågar för att vara säker...
Precis den Backman

Mathilda Gustafsson

Om du skulle göra ett collage med Björn Kjellman Vad skulle du använda som bild för berättarrösten i Svanprinsessan?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 februari 2021 kl. 20:01:23
Om du skulle göra ett collage med Björn Kjellman Vad skulle du använda som bild för berättarrösten i Svanprinsessan?
Jag skulle använda följande bild.

Mathilda Gustafsson

Har du ett collage med den där kvinnan som har dubbat både Törnrosa och den onda fen Maleficent?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 februari 2021 kl. 02:37:29
Har du ett collage med den där kvinnan som har dubbat både Törnrosa och den onda fen Maleficent?
Jag har tyvärr inte gjort något kollage med Sandra Caménisch.

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 februari 2021 kl. 02:37:29

Förlåt men det är väl ingen kvinna som dubbat bägge dessa karaktärer?  ???

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 februari 2021 kl. 09:51:45
Förlåt men det är väl ingen kvinna som dubbat bägge dessa karaktärer?  ???
Sandra Caménisch har det. Hon dubbar Maleficent i Descendants men det har dock skett misstagit med rollistan.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 februari 2021 kl. 09:55:18
Sandra Caménisch har det. Hon dubbar Maleficent i Descendants men det har dock skett misstagit med rollistan.

Nog för att jag visste att Sandra spelar Törnrosa (dock också Felony (vid tal) i Röjar-Ralf Kraschar Internet och papegojan Thelma i Den Fantastiska Ivan), men jag visste inte att hon spelat Maleficemt också...

Var fick ni reda på det?

Isåfall är detta (liksom fallet med Lizette Pålsson som spelar Gabi och Regine Le Haut, Myrra Malmberg som spelar Shego samt Dominique Pålsson Wiklund som spelar den där ålen i Pirata & Piloto och den där pirat-tjejen i Piratöarna) inte en så trevlig överraskning eftersom jag som sagt inte gillar när man sätter typiska prinsess-röster som skurkar... (just för att jag är prinsessnörd och älskar både Pålssons, Malmbergs och Sandras skådespelaryrke)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 februari 2021 kl. 10:07:11

Var fick ni reda på det?

Sandra har själv gått ut med det och säger att det är hon men att de har blivit fel på rollistan.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 februari 2021 kl. 11:12:55
Sandra har själv gått ut med det och säger att det är hon men att de har blivit fel på rollistan.
Vad står de på rollistan?

Steffan Rudvall

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 februari 2021 kl. 11:12:55
Vem är kvinnan i videon?