Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Språk

Startat av Steffan Rudvall, 12 juli 2020 kl. 21:22:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet 18 juli 2020 kl. 02:24:07
hebben jullie een oplossing gevonden?
Wir haben das schwarze Pferd gegrillt, es war genug für das ganze Dorf

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 17 juli 2020 kl. 15:21:36
Hanya Bercanda.
Tapi akan lebih menyenangkan jika menebak bahasa mana saja.
Ce sujet n'est pas nécessaire mais il est nécessaire d'écrire sur des sujets vieux de 10 ans

Gustav Jonsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2020 kl. 14:13:16
Ce sujet n'est pas nécessaire mais il est nécessaire d'écrire sur des sujets vieux de 10 ans
Va

Steffan Rudvall

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 18 juli 2020 kl. 14:44:49
Va
Det står Detta ämne är inte nödvändigt men det är nödvändigt att skriva i tio år gamla ämnen Detta är Stefans svar till Elios

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2020 kl. 02:37:05
Wir haben das schwarze Pferd gegrillt, es war genug für das ganze Dorf

Klinkt lekker! ;)

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2020 kl. 14:46:59
Det står Detta ämne är inte nödvändigt men det är nödvändigt att skriva i tio år gamla ämnen Detta är Stefans svar till Elios

Kan du franska?

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet 18 juli 2020 kl. 14:57:33
Klinkt lekker! ;)

Kan du franska?
Oui je peux avoir étudié plusieurs langues

Lilla My

Adam Larsson

Citat från: Lilla My skrivet 18 juli 2020 kl. 14:57:33
Klinkt lekker! ;)
Das Pferd war sehr gut, aber es war schade um all die Tiere, die vergewaltigt wurden

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 18 juli 2020 kl. 15:07:29
Das Pferd war sehr gut, aber es war schade um all die Tiere, die vergewaltigt wurden
Richtig Sie waren auf der Party, als wir das Pferd gegessen haben

Henrik Karlsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2020 kl. 15:12:52
Richtig Sie waren auf der Party, als wir das Pferd gegessen haben
Vad betyder det?

Steffan Rudvall

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 18 juli 2020 kl. 15:26:41
Vad betyder det?
Det betyder Ja just det du var ju på festen där vi åt hästen

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2020 kl. 14:13:16

Qué tiene eso que ver con los recuerdos de diez años para actualizar?

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 18 juli 2020 kl. 15:53:06
Qué tiene eso que ver con los recuerdos de diez años para actualizar?
Jag kanske ska ta det här på svenska så att du ska förstå om du tycker att det här ämnet är onödigt Varför skriver du i gamla ämnen som ibland inte har varit aktiva på över tio år och svarar på inlägg gjorda av användare som inte varit inne på forumet på väldigt många år?

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2020 kl. 16:00:26
Jag kanske ska ta det här på svenska så att du ska förstå om du tycker att det här ämnet är onödigt Varför skriver du i gamla ämnen som ibland inte har varit aktiva på över tio år och svarar på inlägg gjorda av användare som inte varit inne på forumet på väldigt många år?

Tänker inte skapa något drama här. Men vad är skillnaden? Tyckte bara ämnet var konstigt i början men när Erika förklarat det mer så förstår jag mer. Men jag hoppas mest inte det blir en massa såna här ämnen överallt så att vi sen inte vet vilket ämne som är seriöst eller ej. Detta är ju mest bara en skoj tråd och inget annat.
Var ett tag sen vad jag kan minnas nu som jag skrev i någon gammal tråd. Senast jag såg så var det någon annan som svarade på en jättegammal fråga för jättelängesen tror det var ScoobyDoofan1 eller så. Och anledningen för att jag har skrivit i gamla trådar har jag förklarat om du har hängt med så är det onödigt att starta ett nytt ämne med samma serie typ. Sen kanske jag med svarar någon som inte varit aktiv här som jag inte tänkt på men har svaret på så därför vill jag isåfall svara och berätta att jag vet. Var det ett bra svar så du fick detta besvarat?  ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 18 juli 2020 kl. 18:09:08
Tänker inte skapa något drama här. Men vad är skillnaden? Tyckte bara ämnet var konstigt i början men när Erika förklarat det mer så förstår jag mer. Men jag hoppas mest inte det blir en massa såna här ämnen överallt så att vi sen inte vet vilket ämne som är seriöst eller ej. Detta är ju mest bara en skoj tråd och inget annat.
Var ett tag sen vad jag kan minnas nu som jag skrev i någon gammal tråd. Senast jag såg så var det någon annan som svarade på en jättegammal fråga för jättelängesen tror det var ScoobyDoofan1 eller så. Och anledningen för att jag har skrivit i gamla trådar har jag förklarat om du har hängt med så är det onödigt att starta ett nytt ämne med samma serie typ. Sen kanske jag med svarar någon som inte varit aktiv här som jag inte tänkt på men har svaret på så därför vill jag isåfall svara och berätta att jag vet. Var det ett bra svar så du fick detta besvarat?  ;D
Det här är inte skoj den svarta hästen förvandlades till en enhörning och var otrogen mot sin fru och våldtog alla djuren på gården till och med bin därför bestämde vi oss för att grilla hästen hästköttet räckte till hela byn och vi hade en stor fest det här hände när jag hade en bondgård i Tyskland fråga Adam Larsson om ni inte tror mig han var där