Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Dubintrested

Jag vill gratta Peter Wahlgren i efterskott! Han är helt okänd för alla människor men han kan gratta sen då på 60-årsdagen!

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 16:58:38Idag fyller Tom Kenny år :D

Jag gillat hans arebete mycket :D awesome-voice-actors — Tom Kenny
TOM KENNY! :D

Grattis till honom, han var även Kanin. ;D

Skokaka

Citat från: Dubinterested skrivet 13 juli 2023 kl. 21:20:58Jag vill gratta Peter Wahlgren i efterskott! Han är helt okänd för alla människor men han kan gratta sen då på 60-årsdagen!
Då passar jag på och grattar honom i efterskott, jag också.

Skokaka

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 13 juli 2023 kl. 21:25:32TOM KENNY! :D

Grattis till honom, han var även Kanin. ;D
En väldigt bra Kanin tycker jag :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

MOA

Citat från: Dubinterested skrivet 13 juli 2023 kl. 21:20:58Jag vill gratta Peter Wahlgren i efterskott! Han är helt okänd för alla människor men han kan gratta sen då på 60-årsdagen!
Pernillas,Niclas & Linus okända brorsa,han e nog enbart känd för att han e en del av familjen Wahlgren

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 13 juli 2023 kl. 22:06:44Pernillas,Niclas & Linus okända brorsa,han e nog enbart känd för att han e en del av familjen Wahlgren
Om ens det, de flesta känner nog inte till honom överhuvudtaget.

Skokaka

Låt mig få bli den första att önska Disneyfantasten en bra födelsedag idag! ;D

Steffan Rudvall

Lillefot

Ett stort grattis på 27-årsdagen till vår käraste Disneyfantasten. ;D
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Grattis på födelsedagen Disneyfantasten !

MOA

Grattis på 27 årsdagen Disneyfantasten! :D

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 26 juli 2023 kl. 02:21:19Låt mig få bli den första att önska Disneyfantasten en bra födelsedag idag! ;D
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juli 2023 kl. 03:28:37Stort grattis Disneyfantasten!
Citat från: Lillefot skrivet 26 juli 2023 kl. 10:24:38Ett stort grattis på 27-årsdagen till vår käraste Disneyfantasten. ;D
Citat från: gstone skrivet 26 juli 2023 kl. 10:55:57Grattis på födelsedagen Disneyfantasten !
Citat från: MOA skrivet 26 juli 2023 kl. 11:02:25Grattis på 27 årsdagen Disneyfantasten! :D 
Stort tack ska ni ha!  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juli 2023 kl. 15:07:35Stort tack ska ni ha!  :D
Fick du några trevliga presnter ? :)

Har du träffat någon från din familij ?