Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Fuschia Den Lilla Häxan

Startat av Disneyfantasten, 23 augusti 2020 kl. 19:34:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag hittade inget ämne om denna film...

Jag längtar med spänning på att få se creditlistan här på Dubbningshemsidan, var längesedan den gick på SVTB/Barnkanalen, jag gissar att den aldrig givits ut på DVD men kan mycket väl ha fel...

Jag vill minnas att jag skymtade Maria Kihl i rollistan men är inte helt säker...

Förresten så är det lite lustigt att Walt Disney Pictures loggan syns i filmens början trots att den är producerad i Tyskland...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 augusti 2020 kl. 19:34:52
Jag hittade inget ämne om denna film...

Jag längtar med spänning på att få se creditlistan här på Dubbningshemsidan, var längesedan den gick på SVTB/Barnkanalen, jag gissar att den aldrig givits ut på DVD men kan mycket väl ha fel...

Jag vill minnas att jag skymtade Maria Kihl i rollistan men är inte helt säker...

Förresten så är det lite lustigt att Walt Disney Pictures loggan syns i filmens början trots att den är producerad i Tyskland...
Den finns faktiskt på DVD med svenskt tal
https://www.tradera.com/item/302155/414211032/dvd-film-fuchsia-den-lilla-haxan?shopping&gclid=Cj0KCQjwp4j6BRCRARIsAGq4yMHkopnKH_KBL9yAgJL2uwvA8MvrhExgmqY9SYgJ7SjpI_RHJSIXYZAaAsdpEALw_wcB

Disneyfantasten


Sabelöga

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 augusti 2020 kl. 19:41:53
Men så bra, då vet jag när jag ger mig ut och letar i Second Hand affärer!  :)
Jag hittade DVD:n förut själv på en loppis, så det hoppas jag att du också får göra. Det var en trevlig film.
Houba !