Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Vem är personen på bilden?

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2020 kl. 12:20:38
Ledtrådar?
Det hon har dubbat för Disney har hon bara dubbat på Sun Studio mest i Köpenhamn. Du blandar ihop två karaktärer som hon har spelat i samma serie.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2020 kl. 08:52:35
En av de två flickorna i Snobben!

Therese Reuterswärd (som spelat bägge dessa karaktärer) har även spelat Eilonwy (prinsessan) i Taran och Den Magiska Kitteln (omdubbningen) och Jane Banks (bankmannens dotter) i Mary Poppins!  :)
Hon heter Gullan

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 december 2020 kl. 12:26:59
Onödigt inlägg eftersom att Stefan redan har sagt det.
Jamen Disneyfantasten skrev int de

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2020 kl. 12:24:30
Det hon har dubbat för Disney har hon bara dubbat på Sun Studio mest i Köpenhamn. Du blandar ihop två karaktärer som hon har spelat i samma serie.

Det var klurigt, det måste vara någon av de som spelat äldre kvinnor hos Sun Studio, jag vet att Cecilia Hjalmarsson och Maud Cantoreggi spelat sådana och dessa har mig veterligen hos Disney endast dubbat hos Sun Studio, men jag kan inte komma på två karaktärer i samma serie dessa två spelar som jag förväxlar... (de har inte heller dubbat så himla mycket)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2020 kl. 12:34:47
Det var klurigt, det måste vara någon av de som spelat äldre kvinnor hos Sun Studio, jag vet att Cecilia Hjalmarsson och Maud Cantoreggi spelat sådana och dessa har mig veterligen hos Disney endast dubbat hos Sun Studio, men jag kan inte komma på två karaktärer i samma serie dessa två spelar som jag förväxlar... (de har inte heller dubbat så himla mycket)
Det är inte en gammal person det är ett filter som Steffan lagt på så att vi inte ska känna igen personen.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 december 2020 kl. 12:36:33
Det är inte en gammal person det är ett filter som Steffan lagt på så att vi inte ska känna igen personen.
Ja det stämmer det är en fd barnskådespelare.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2020 kl. 12:40:18
Ja det stämmer det är en fd barnskådespelare.

Sedär! Bzzzzzzhh!  ::)

Elios

Fast jag blir fan jävligt äcklad av att se den där bilden alltså! Öööhhh! 🤮

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 29 december 2020 kl. 12:47:09
Fast jag blir fan jävligt äcklad av att se den där bilden alltså! Öööhhh! 🤮
Det är bara en bild på en person tagen 7 gånger i ett sånt där old filter.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2020 kl. 12:49:01
Det är bara en bild på en person tagen 7 gånger i ett sånt där old filter.

Jag vet men blir fan ändå äcklad alltså! Ser ut som ett levande lik! 🤮

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 29 december 2020 kl. 12:50:57
Jag vet men blir fan ändå äcklad alltså! Ser ut som ett levande lik! 🤮
Det är tur att hon inte ser ut så på riktigt.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2020 kl. 12:55:00
Det är tur att hon inte ser ut så på riktigt.

Lena Ericsson kanske? Hon har spelat barnkaraktärer ibland (Anki i "DuckTales", Kessie i "Nya Äventyr Med Nalle Puh", Älvflickan i "Taran och Den Magiska Kitteln", ect.) och jag har inte stenkoll på vem som är vem av Powerpuffpinglorna men hon spelar två av dessa och de är en trio och den tredje spelas av en för mig tämligen okänd person...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2020 kl. 13:07:24
Lena Ericsson kanske? Hon har spelat barnkaraktärer ibland (Anki i "DuckTales", Kessie i "Nya Äventyr Med Nalle Puh", Älvflickan i "Taran och Den Magiska Kitteln", ect.) och jag har inte stenkoll på vem som är vem av Powerpuffpinglorna men hon spelar två av dessa och de är en trio och den tredje spelas av en för mig tämligen okänd person...
Det är tyvärr inte Lena du behöver nog leta bland lite yngre människor.

Olika källor säger olika när det gäller Powerpuffpinglorna jag har alltid trott att den tredje alltså Buttran spelas av Elin Abelin men tydligen inte enligt Sun Studios.