Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Skitsnacktråden

Startat av Adam Larsson, 29 september 2020 kl. 17:12:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  5 september 2021 kl. 22:19:46
Du sårar mig :'(

Det gör han inte alls, nu får du ge dig, det är inget offensivt mot dig!
Citat från: gstone skrivet  5 september 2021 kl. 22:21:07

>:( >:( >:( >:( >:(

Skärp dig nu, sluta ta illa vid dig hela tiden, jag förstår att det är jobbigt för dig men du måste hitta bra sätt att tygla din vrede! Det är bara du som ansvarar för ditt humör och det är bara du som lider av din envishet!  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2021 kl. 22:25:25

Skärp dig nu, sluta ta illa vid dig hela tiden, jag förstår att det är jobbigt för dig men du måste hitta bra sätt att tygla din vrede! Det är bara du som ansvarar för ditt humör och det är bara du som lider av din envishet!  ;)

Förlåt :(

Du behöver inte bli ar :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2021 kl. 22:25:25
Det gör han inte alls, nu får du ge dig, det är inget offensivt mot dig!

Han förlämpade mig :(

Steffan Rudvall

Ingen ska vara arg på någon här, Gstone är en bra person och har rätt till sin egna åsikt.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 september 2021 kl. 22:37:32
Ingen ska vara arg på någon här, Gstone är en bra person och har rätt till sin egna åsikt.

Har jag påstått motsatsen!?

Det som jag vänder mig mot, som jag då redan sagt, är att han måste kunna tygla sin vrede även om andra inte alltid tycker som han!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2021 kl. 22:41:39
Har jag påstått motsatsen!?

Det som jag vänder mig mot, som jag då redan sagt, är att han måste kunna tygla sin vrede även om andra inte alltid tycker som han!
Ni är vuxna människor, Ni måste skärpa till er ni kan inte sitta och bråka om smileysar hela dagarna... Folk måste lära sig att respektera varandras åsikter istället för att bråka kan man diskutera...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 september 2021 kl. 22:46:14
Ni är vuxna människor, Ni måste skärpa till er ni kan inte sitta och bråka om smileysar hela dagarna... Folk måste lära sig att respektera varandras åsikter istället för att bråka kan man diskutera...

Insinuerar du att jag bråkar!? Det är inte det det handlar om, det är alltid han som ställer till det, han är impulsiv och jag är autist och har väldigt många svårigheter och komplicationer, jag är mycket känslig, min historia och personlighet är tämligen komplicerad och kanske kan förklaras vidare genom PM... (Ingenting blir bättre av att jag får tillsägelser)

Ursäkta mitt uppförande, men jag är verkligen upphetsad både när andra inte kan tygla sin vrede, när jag blir tillsagd, när jag blir anklagad och när jag är emot mig, särskilt när jag inte gjort något fel... (jag är autistisk och har även elefantminne)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2021 kl. 22:51:47
Insinuerar du att jag bråkar!? Det är inte det det handlar om, det är alltid han som ställer till det, han är impulsiv och jag är autist och har väldigt många svårigheter och komplicationer, jag är mycket känslig, min historia och personlighet är tämligen komplicerad och kanske kan förklaras vidare genom PM... (Ingenting blir bättre av att jag får tillsägelser)

Ursäkta mitt uppförande, men jag är verkligen upphetsad både när andra inte kan tygla sin vrede, när jag blir tillsagd, när jag blir anklagad och när jag är emot mig, särskilt när jag inte gjort något fel... (jag är autistisk och har även elefantminne)
Jag insinuerar ingenting jag påstår bara att det finns bättre saker att lägga sin tid på vill han hålla på så kan du försöka att ignorera honom...

Förlåt om jag gjorde dig eller någon annan upprörd eller ledsen...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 september 2021 kl. 22:57:01
Jag insinuerar ingenting jag påstår bara att det finns bättre saker att lägga sin tid på vill han hålla på så kan du försöka att ignorera honom...

Förlåt om jag gjorde dig eller någon annan upprörd eller ledsen...

Det är tyvärr lättare sagt än gjort... (alltså att ignorera)

MOA

gstone

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 oktober 2021 kl. 19:32:28
Jag var tvungen att ställa in lektionen när jag hörde det.
Så du liksom gick till din lärare och sa jag skiter i din lektion en skådespelare är död jag måste gå?

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet  7 oktober 2021 kl. 22:01:52
Så du liksom gick till din lärare och sa jag skiter i din lektion en skådespelare är död jag måste gå?
Min lärare? Det är ju jag som är läraren...

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 oktober 2021 kl. 22:07:57
Min lärare? Det är ju jag som är läraren...
Det var väldigt oprofessionellt av dig!!! >:( >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet  7 oktober 2021 kl. 22:08:35
Det var väldigt oprofessionellt av dig!!! >:( >:( >:(
Det skulle vara mycket mer oprofessionellt att hålla en lektion när man vet att man inte kommer klara av det.