Författare Ämne: Flygplan (Disney)  (läst 48 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 7 075
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
Flygplan (Disney)
« skrivet: 8 oktober 2020 kl. 13:37:38 »
Vilka spelar Anneli Heed, Lizette Pålsson, Casper Björner, Magnus Samuelsson, Emelie Clausen, Matti Boustedt, Gabriel Odenhammar, Max Lorentz, Jennie Jahns, Nicklas Berglund, Jonas Kruse, Ole Ornered, Lars Bethke, Pierre Tafvelin, Lars-Åke Norling, Pontus Helander, Sebastian Karlsson i första filmen?

Vilka spelar Vivian Cardinal, Anders Byström, Max Lorentz, Jamil Drissi, Steve Kratz, Fredde Granberg, Mattias Andersson, Johan Hedenberg, Magnus Samuelsson, Jonas Kruse, Jan Simonsson, Casper Björner, Göran Engman, My Holmsten, Sanna Sundqvist, Stefan Larsson, Claes Ljungmark, Daniel Sjöberg, Cecilia Skarby, Cecilia Wrangel Schoug, Katarina Widman, Meriam Maria Bakir, Stefan Hedelius och Niklas Andersson i 2an?

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 7 306
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
SV: Flygplan (Disney)
« Svar #1 skrivet: 8 oktober 2020 kl. 15:42:58 »
Vilka spelar Lizette Pålsson, , Magnus Samuelsson,, Matti Boustedt, Gabriel Odenhammar, Max Lorentz, Lars Bethke, Pierre Tafvelin,Sebastian Karlsson i första filmen?

Vad bra att några kändisar var med !

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 7 306
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
SV: Flygplan (Disney)
« Svar #2 skrivet: 8 oktober 2020 kl. 15:44:09 »

Vilka spelar Vivian Cardinal, , Jamil Drissi,, Fredde Granberg,  Johan Hedenberg, Magnus Samuelsson,  Göran Engman, My Holmsten, Sanna Sundqvist, Stefan Larsson, Claes Ljungmark, ,  Niklas Andersson i 2an?

Vad bra att några kändisar var med !