Admin

Författare Ämne: Bolt  (läst 63 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 7 075
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
Bolt
« skrivet: 8 oktober 2020 kl. 14:59:47 »
Vilka spelar Andreas Rothlin Svensson, Annika Barklund, Charlotte Ardai Jennefors, Daniel Sjöberg, Eva Röse, Fredrik Hiller, Fredrik Nordström, Ing-Marie Carlsson, Jamil Drissi, Jan Åström, Jesper Adefeldt, Kristian Ståhlgren, Lars Dejert, Ole Ornered, Per Johansson, Peter Sjöquist, Steve Kratz, Tilda Järnblad, Vendela Palmgren och Vicki Benckert i filmen?

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 7 306
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
SV: Bolt
« Svar #1 skrivet: 8 oktober 2020 kl. 15:41:47 »
Vilka spelar Andreas Rothlin Svensson, Annika Barklund, Charlotte Ardai Jennefors, Daniel Sjöberg, Eva Röse, Fredrik Hiller, Fredrik Nordström, Ing-Marie Carlsson, Jamil Drissi, Jan Åström, Jesper Adefeldt, Kristian Ståhlgren, Lars Dejert, Ole Ornered, Per Johansson, Peter Sjöquist, Steve Kratz, Tilda Järnblad, Vendela Palmgren och Vicki Benckert i filmen?

Ing-Marie Carlsson är mamman och Fredrik Hiller är Veteran Cat.

Utloggad Erik Dahlberg

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 584
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Bolt
« Svar #2 skrivet: 8 oktober 2020 kl. 18:49:34 »
Eva dubbar Mindy Parker

Ole dubbar Dr Calicos långhåriga katt, som Gstone säger så dubbar Fredrik hans andra katt

Jan dubbar Calicos agent som medverkar i början

Peter dubbar Lloyd, den stora killen som jobbar på kenneln

Kristian dubbar den andra killen som jobbar på kenneln

Steve dubbar den vakten som plockar upp Roffe när han ska uppehålla vakten

Resten vet jag ej