Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbare/röstskådespelare utan bilder

Startat av MOA, 18 november 2020 kl. 17:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: jimstrom skrivet  9 december 2020 kl. 00:12:24
Jodå men vissa borde du nog kunna hitta själv.

Tex. Peter Flack borde inte vara svår alls, inte Nina Gunke heller.

Okej, jag kan väl göra ett försök, men om det är någon jag inte hittar så säger jag till!

MOA

MOA

Steffan Rudvall

Lisa Carlehed, den första bilden som dyker upp när man googlar.

MOA

jimstrom

Här är lite bilder jag hade i mitt arkiv
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Disneyfantasten

Citat från: jimstrom skrivet  9 december 2020 kl. 13:00:46
Här är lite bilder jag hade i mitt arkiv

Är du verkligen säker på att det där är den rätta Anna Nylén? (för hon ser äldre ut än jag trodde och enligt min uppsökning verkar det finnas flera olika personer med det namnet, det var därför jag frågade)

jimstrom

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2020 kl. 16:24:51
Är du verkligen säker på att det där är den rätta Anna Nylén? (för hon ser äldre ut än jag trodde och enligt min uppsökning verkar det finnas flera olika personer med det namnet, det var därför jag frågade)

Helt säker kan jag naturligtvis inte vara, men det är den bild jag råkar ha i mitt arkiv. Sen är det ju inte omöjligt att hon förställer rösten något när hon gör Bibbi som Lena Ericsson när hon gör Anki.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Disneyfantasten

Citat från: jimstrom skrivet  9 december 2020 kl. 16:29:45
Helt säker kan jag naturligtvis inte vara, men det är den bild jag råkar ha i mitt arkiv. Sen är det ju inte omöjligt att hon förställer rösten något när hon gör Bibbi som Lena Ericsson när hon gör Anki.

Enligt vad Alexander sa i denna tråd så antar jag att Anna bör vara ganska så ung;

www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=3212.75

Disneyfantasten

Okej, jag har sökt efter bilder på Johanna Di Sivo (f.d. Ljungberg) men lyckas inte hitta, vad gäller Nina Alfredsson och Lennart Olssom så verkar det finnas ett antal personer med dessa namn så därför är jag osäker på vilken som är den rätta...

Jag hittar visserligen bilder på Acke Svensson och Daniel Bergfalk men är osäker på om det är rätt person...

jimstrom

Fler bilder, är som sagt inte alls säker på om alla dessa bilder är personerna på bilderna, då jag saknar källor för dom flesta. vissa är dock självklara.

Disneyfantasten

Citat från: jimstrom skrivet  9 december 2020 kl. 17:00:35
Fler bilder, är som sagt inte alls säker på om alla dessa bilder är personerna på bilderna, då jag saknar källor för dom flesta. vissa är dock självklara.

Vad gäller Stefan Berglund, så hittar jag visserligen bilder på honom när jag söker, men är ändå lite osäker på om den är han, bilden du har ser dock inte ut som den Stefan Berglund jag hittar, det är dock möjligt att han är yngre på den bilden!  :)

Disneyfantasten

Citat från: jimstrom skrivet  9 december 2020 kl. 17:00:35

Vem är hon på bilden med Mattias Palm?

Har Anna Dröse dubbat?

jimstrom

Ingen aning om Anna Dröse dubbat, kvinnan på bilden med Mattias Palm är Victora Tocca tagen från musikalpodden.