Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Samlade Svenska Kulter på film  (läst 134 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Grimner

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 117
  • Teolog, folklorist, historiker & nostalgiker
    • Visa profil
Samlade Svenska Kulter på film
« skrivet: 23 december 2020 kl. 13:37:06 »
Jag är en stor skräckfantast och fanatisk beundrare av Cthulhu-mythoset, så 2012 blev det en stor glädje för mig när jag fick höra att skräckmästaren Anders Fagers novellsamling Samlade Svenska Kulter skulle bli film. Filmen skulle regisseras av den Hollywoodrutinerade duon Måns Mårlind och Björn Stein, och förväntades ha premiär i slutet av 2013. Sedan dess har jag dock inte hört någonting om projektet. Någon här som vet mer?
Söker ständigt min barndoms serier: https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11929

Delar gärna med mig av vad jag har: https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11930

Vila i frid, Sven Wollter, 1934-2020. Din like kommer aldrig att skådas igen.

Utloggad MOA

• Medverkar i AOSTH podcast av Pixelklubben 64 till hösten
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 438
  • Kön: Kvinna
    • Visa profil
    • MOAVideoGamer
SV: Samlade Svenska Kulter på film
« Svar #1 skrivet: 23 december 2020 kl. 15:19:41 »
Jag är en stor skräckfantast och fanatisk beundrare av Cthulhu-mythoset, så 2012 blev det en stor glädje för mig när jag fick höra att skräckmästaren Anders Fagers novellsamling Samlade Svenska Kulter skulle bli film. Filmen skulle regisseras av den Hollywoodrutinerade duon Måns Mårlind och Björn Stein, och förväntades ha premiär i slutet av 2013. Sedan dess har jag dock inte hört någonting om projektet. Någon här som vet mer?
Har förmodligen blivit nedlagt