Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Polis

Startat av gstone, 17 april 2021 kl. 21:47:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag HATAR alla skitstövlar i Amerika som ogillar polis  >:( >:(

Visa vill till och med ha bort fängelser och polis !! :'( :'(

Helt vidrigt

Om du är emot polis hoppas jag du råkar ut för ett brott >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 17 april 2021 kl. 21:47:25
Jag HATAR alla skitstövlar i Amerika som ogillar polis  >:( >:(

Visa vill till och med ha bort fängelser och polis !! :'( :'(

Helt vidrigt

Om du är emot polis hoppas jag du råkar ut för ett brott >:( >:(
Ja poliser behövs i alla samhällen

Lilla My


Elios


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 april 2021 kl. 21:47:25
Jag HATAR alla skitstövlar i Amerika som ogillar polis  >:( >:(

Visa vill till och med ha bort fängelser och polis !! :'( :'(

Helt vidrigt
Jag tror inte det är särskilt många som verkligen vill avskaffa polisen helt och hållet - för de allra flesta inser nog att det aldrig skulle fungera i praktiken.

Däremot vore det väl inte för mycket begärt att poliser inte är rasister, vilket uppenbarligen är fallet i för hög utsträckning idag - åtminstone i USA, och förmodligen i många andra länder också... :(

Anders L

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 april 2021 kl. 12:39:32
Jag tror inte det är särskilt många som verkligen vill avskaffa polisen helt och hållet - för de allra flesta inser nog att det aldrig skulle fungera i praktiken.

Däremot vore det väl inte för mycket begärt att poliser inte är rasister, vilket uppenbarligen är fallet i för hög utsträckning idag - åtminstone i USA, och förmodligen i många andra länder också... :(
Jag är dock övertygad om att pratet om rasistiska poliser är överdrivet. Jag må vara ganska "kontroversiell", men jag är inte supporter av BLM. Som så många andra grupper som präglas av identitetspolitik försöker de helt klart vrida på utvalda händelser för att skapa en bild som ska uppvigla människor; I deras fall en bild av att svarta människor befinner sig under konstant förtryck och måste "slå tillbaka" i en revolution, vilket har givit upphov till enorma kravaller över hela Väst. Finns det ens några belägg för att de fyra poliserna uppträdde rasistiskt mot Floyd, till exempel kallade honom något nedlåtande?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam Larsson


Sabelöga

Citat från: Adam Larsson skrivet 27 april 2021 kl. 22:29:45
Inte om black lives dont matter.
Jo men varför ska det premieras?
Houba !

Lilla My

Citat från: Anders L skrivet 27 april 2021 kl. 19:05:38
Finns det ens några belägg för att de fyra poliserna uppträdde rasistiskt mot Floyd, till exempel kallade honom något nedlåtande?

Svarta har blivit särbehandlade av polisen i USA i ÅRATAL. Lyssna på deras historier, sätt dig in i deras vardag och jämför det mottagande som vita respektive svarta får i polissammanhang.

Uppror och demonstrationer är vad som sker när för många röster blivit tystade för länge. Svarta blir dödade av poliser alltför ofta pga skitsaker, både på gatan och i sina egna hem.


Sabelöga

Citat från: Lilla My skrivet 28 april 2021 kl. 01:48:42
Svarta har blivit särbehandlade av polisen i USA i ÅRATAL. Lyssna på deras historier, sätt dig in i deras vardag och jämför det mottagande som vita respektive svarta får i polissammanhang.

Uppror och demonstrationer är vad som sker när för många röster blivit tystade för länge. Svarta blir dödade av poliser alltför ofta pga skitsaker, både på gatan och i sina egna hem.
Å de förnekades inte, svara på frågan istället.
Houba !