Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Önskedraken  (läst 1589 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

• Gäst
Önskedraken
« skrivet: 27 juni 2021 kl. 22:53:37 »
vad  går att se på önskedraken på netflix eller viaplay.vad heter drakarna egentligen och hur många är drakarna ens?jag har skrivit ett brev om att disney ska göra en film om antropomorfiska drakar precis som i drakvärlden i penn zero:hjälten på deltid och jag hoppas att det kanske finns nån drakhane som var en tonåring jag tycker var snygg som gör att jag visslar och som får draktjejer att svimma eller smälter som isberg som man är ett flytade vatten.jag tycker happy jankell passar bäst som den galet besatta som gillar en drakkille med underbar sångröst och har konsert på musikfestivalen och jag är nyfiken på draktraditioner och kulturer och seder och sånt som smolder berättar om när hon firade hjärtvärmardagen i draklandet i equestria.

clara liljeberg

• Gäst
SV: Önskedraken
« Svar #1 skrivet: 28 juni 2021 kl. 19:41:13 »
är det för att du inte såg önskedraken än?

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 11 629
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 28 juni 2021 kl. 19:48:48 »
Jag har sett den.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 28 juni 2021 kl. 20:40:03 »
du läste inte det som jag skapade.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 29 juni 2021 kl. 13:33:23 »
varför läste inte du det första om önskedraken.

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 29 juni 2021 kl. 15:07:26 »
Sluta gnäll >:(

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 29 juni 2021 kl. 17:25:44 »
jag gnäller inte och sluta behandlar mig som ett barn för jag är 25 år och jag upprepar dig igen från det att jag skapade hemsidan.vad går att se på önskedraken på netflix eller viaplay.vad heter drakarna egentligen och hur många är drakarna ens?! jag har skrivit brev om att disney ska göra en film om antropomorfiska drakar precis som i drakvärlden i penn zero:hjälte på deltid och jag hoppas att det kanske finns nån drakhane som var en tonåring jag tycker var snygg som gör att jag visslar och som får draktjejer att svimmar eller smälter som isberg  som man är ett flytande vatten.jag tycker happy jankell passar bäst som det galet besatta som gillar en drakkille med underbar sångröst och har konsert på musikfestivalen och jag är nyfiken på draktraditioner och kulturer och seder och sånt som smolder berättar om när hon firade hjärtvärmardagen i draklandet i equestria.

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 30 juni 2021 kl. 16:01:18 »
jag gnäller inte och sluta behandlar mig som ett barn för jag är 25 år och jag upprepar dig igen från det att jag skapade hemsidan.vad går att se på önskedraken på netflix eller viaplay.vad heter drakarna egentligen och hur många är drakarna ens?! jag har skrivit brev om att disney ska göra en film om antropomorfiska drakar precis som i drakvärlden i penn zero:hjälte på deltid och jag hoppas att det kanske finns nån drakhane som var en tonåring jag tycker var snygg som gör att jag visslar och som får draktjejer att svimmar eller smälter som isberg  som man är ett flytande vatten.jag tycker happy jankell passar bäst som det galet besatta som gillar en drakkille med underbar sångröst och har konsert på musikfestivalen och jag är nyfiken på draktraditioner och kulturer och seder och sånt som smolder berättar om när hon firade hjärtvärmardagen i draklandet i equestria.

Draken heter Long och film går att se på Netflix :D

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #8 skrivet: 30 juni 2021 kl. 17:08:56 »
okej då ska jag skicka brevet till disney och se om det blir nån film med antropomorfa drakar som i zootropolis.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #9 skrivet: 1 juli 2021 kl. 21:29:19 »
jag har skickat brevet till disney och nu väntar jag på att få svar om det blir nån film med antropomorfa drakar med svenskt tal.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #10 skrivet: 2 juli 2021 kl. 04:51:59 »
var det bara en drake för det såg ensamt ut för jag trodde att det skulle var en flock drakar som bor inuti vulkanen eller i grottor eller i träden.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #11 skrivet: 2 juli 2021 kl. 16:57:58 »
du svarar inte på mina frågor om hur många drakar det finns och var de bor nånstans.

Utloggad Simon Axelsson

• Filmfan
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 299
  • Kön: Man
  • In och rösta i mitt mediepris: https://bit.ly/3EIP
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: 2 juli 2021 kl. 17:00:35 »
du svarar inte på mina frågor om hur många drakar det finns och var de bor nånstans.

Om du fortfarande tänker på Önskedraken, så förekommer enbart en drake.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #13 skrivet: 2 juli 2021 kl. 18:13:11 »
inte konstigt att några drakar blev singlar.

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #14 skrivet: 2 juli 2021 kl. 18:25:00 »